Poslovno umrežavanje B2B “business to business” kao uspješna novina Biograd boat Showa

Poslovno umrežavanje B2B “business to business” kao uspješna novina Biograd boat Showa

212
Podijeli objavu
Photo: BBS

BIOGRAD NA MORU – Osim rekordnom posjećenošću, Biograd Boat Show se može pohvaliti i s unapređenjem poslovnog dijela sajma. Ilirija D.D. je tako ove godine u sklopu BBS-a pokrenula Biograd B2B poslovno umrežavanje. Biograd B2B je događaj koji je promicao, koordinirao i omogućio ugovaranje sastanaka uz pomoć svoje softwerske platforme a isto tako i omogućio veliku interakciju tijekom događaja uz pomoć brojnih društvenih događanja i opsežnim Kongresnim programom.

Sudjelovalo je 393 poslovnih subjekata koji su međusobno ugovarali sastanke, pregovarali i to sve u svrhu unapređenja poslovanja i realizacije novih poslovnih prilika.

Photo: BBS

Ovaj iskorak Biograd boat showa uvidio je i Ministar Cappelli: „ … ja bi stavio čak u naslovu. Predlažem da BBB ne bude sajam jer ovo više nije sajam, ovo je postala poslovna burza u kojoj se ljudi sastaju, razgovaraju, pregovaraju. Mislim da je postao jedno sjecište kvalitete svega onoga što u nautici treba biti … „

Važnost tog poslovnog dijela sajma je uvidjela i Hrvatska Gospodarska Komora koja je ove godine bila sponzor Biograd B2B-a a ujedno je i sudjelovala sa svojim kongresnim dijelom sajma koji su nazvali

1. HGK Dani Nautike“. Održane su sjednice HGK udruženja: udruženja marina, zajednica ronilačkog turizma, udruženja male brodogradnje, udruženje chartera te udruženje turističkih brodara. Na tim sjednicama se raspravljalo o budućnosti i unapređenju svakog nautičkog segmenta koji je bitan za razvoj hrvatske privrede.

Photo: BBS

Treba još izvojiti panel s temom „ Strategija razvoja nautičkog turizma 2009.-2019. – uspjesi i izazovi“ na kojem su prisustvovali predstavnici Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, predstavnik Ministarstva turizma, direktor GU Hrvatska turistička zajednica Kristijan Staničić, potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore Josip Zaher te predsjednici nautičkih Udruženja pri HGK.

Photo: BBS

Uz navedene teme predavanja, održan je i veliki broj stručnih radionica i prezentacija poput: sigurnost na moru, elektroničke navigacijske karte, zaštita mora od nečišćenja, koncesije na zahtjev i nautička sidrišta, od skipera/yacht mastera do profesionalnog jahtaša, digitalni marketing – čarter tvrtke na društvenim mrežama, priprema skipera za sigurnu plovidbu, filtracija i filteri, ljepila u nautici, praćenje i nadzor plovila putem GSM/GPRS mreže,… te brojne druge.

Cjelokupni događaj nije bio završen zalaskom sunca, već se stvar još više zahuhtala. Poslovni odnosi su se razvili u prijateljsko druženje između partnera, rađala su se nova poznanstva i sve to uz večeru i koncert.

Photo: BBS

Kao zaključak nakon ovogodišnjeg Biograd Boat Show-a možemo samo reći da jedva čekamo sljedeći jubilarni 20-ti koji će sigurno kao i ove godine nadmašiti naša očekivanja.

Ilirija d.d.

Sponzorirani članak
Vaš komentar
Pratite nas na facebooku: