Štednja goriva ili neispravni brodovi – Brzina plovidbe ispod dozvoljene: “Je li...

Štednja goriva ili neispravni brodovi – Brzina plovidbe ispod dozvoljene: “Je li koga briga?”

443
Podijeli objavu
Photo: Wikimedia/Facebook

ŠIBENIK – Zbog čestog otkazivanja redovnih linija, derutnih, neispravnih i sporih brodova koji obavljaju putnički promet na šibenskom području prekipjelo je nezavisnom gradskom vijećniku Antonu Dobri koji je odlučio uzeti stvar u svoje ruke pa je danas poslao pismo ravnateljici Agencije za obalni linijski pomorski promet, a ako nitko i dalje ništa ne poduzme, najavio je i mogućnost tužbe, piše ŠibenikIn.

. Tri broda koji obavljaju putnički promet na šibenskom području stara su ukupno 156 godina, usluga je daleko ispod kvalitete putničkog prometa na ostalim područjima, a redovne linije prošle godine otkazane su čak 80 puta, naglašava Dobra u pismu.

– U Šibeniku postoje tri putničke linije; jedna trajektna, jedna brodska i jedna brzobrodska. U ovom trenutku na navedenim linijama plove tri broda; Lošinjanka, Tijat i Komiža. Nije zgorega napomenuti da su sva tri broda stara ukupno 156 godina, što je samo po sebi već strašna konstatacija. Obavljanje putničkog prometa u šibenskom okružju je daleko ispod kvaliteta putničkog prometa u ostalim okružjima, s najlošijim brodovima i najvećim brojem otkazivanja tijekom prošle godine. Kada se zbroje otkazivanja trajekta i brzobrodske linije, dolazimo do brojke od 80 neobavljenih putovanja – stoji u Dobrinom pismu.

Jeli briga koga u ovome gradu da trajektna linija vozi na jednome motoru i ostvaruje ovu minornu brzinu.Jeli briga…

Posted by Anton Dobra on 12. siječnja 2018

On od Agencije za obalni linijski pomorski promet traži odgovor na pitanje zašto se postojeći promet ne odvija u skladu s pravilnikom.

– Brodovi plove brzinama koje nisu u skladu s pravilnikom zbog, prema neslužbenim informacijama, štednje goriva ili zbog neispravnosti brodova. Sadašnji koncesionar brzobrodske linije, Catamaran line  iz Splita, održava liniju 9502 katamaranom Komiža koji plovi brzinom od 14 čvorova, a nerijetko i manjom, a pravilniku o obavljanju putničkog pomorskog prometa stoji da je dogovorena brzina na toj liniji 22,5 čvorova. Budući je linija produžena za 20 minuta, uz ovakvu plovidbu, često se putuje sat i trideset minuta, nerijetko i više, što je brzobrodsku liniju dovelo na nivo trajektne po dužini putovanja. Uz to, isti katamaran često odustaje i plovi nesposoban – ističe Dobra.

Od Agencije moli i odgovor na pitanje zašto na brzobrodskoj liniji za Žirje već godinu i pol plovi katamaran Komiža kad je nositelj linije katamaran Broč koji je vezan u uvali duboka razbijen i neispravan.

ŠibenikIn

Vaš komentar
Pratite nas na facebooku: