POTICANJE PROIZVODNJE NA OTOCIMA: Svaki otok svoj “HOP” ima

POTICANJE PROIZVODNJE NA OTOCIMA: Svaki otok svoj “HOP” ima

497
Podijeli objavu
Photo: Pixabay

ZABREB/SPLIT – Projekt „Hrvatski otočni proizvod“ je projekt Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova EU kojem je cilj poticanje razvoja otočne proizvodnje, očuvanje otočne tradicije, poticanje samozapošljavanja na otocima te brendiranje izvornih, otočnih proizvoda oznakom HOP.

Projekt je pokrenut 2007. godine, a ukupno je do sada oznaku „Hrvatski otočni proizvod“ dobilo 279 proizvođača (od kojih je 24 eko-proizvođača, 26 proizvođača s oznakom zemljopisnog podrijetla i 6 proizvođača s oznakom izvornosti) za 880 proizvoda i proizvodnih linija s 24 otoka i poluotoka Pelješca.  Riječ je o prehrambenim (vina, rakije, likeri, maslinova ulja, sirevi, slastice, ribe, salatne marinade, marmelade, med), kozmetičkim i odjevnim proizvodima te suvenirima. Rade se uglavnom u malim serijama i potječu s ograničenih otočnih lokaliteta.

Oznaka „Hrvatski otočni proizvod“, dodjeljuje se godišnje, u vidu plakete i makete, proizvođačima koji imaju sjedište tvrtke na otocima i koji nominirane proizvode izrađuju na otocima. Udruga Poslovni Klaster „Hrvatski otočni proizvod“ osnovana je 2014. g. s ciljem razvoja projekta HOP, udruživanja proizvođača nositelja oznake HOP u cilju njihovog daljnjeg razvoja i boljeg plasiranja proizvoda na tržište.

Photo: Facebook

Udruga djeluje na promicanju razvoja otočne proizvodnje, organizacijom tradicionalnih Sajmova „Hrvatskog otočnog proizvoda“, Božićnog i Uskršnjeg Sajma u Zagrebu, poticanjem manifestacija HOP na otocima i u priobalnim gradovima te kroz poticanje otvaranja trgovina sa ponudom proizvoda označenih oznakom HOP.
Cilj Udruge je ujedno i promidžba otočnih proizvoda označenih oznakom HOP koja je izvjesna turistička promidžba i ponuda bogatog sadržaja Hrvatskih otoka.

Zadatak Udruge je rad na prepoznatljivosti projekta HOP kroz uključivanje svih Institucija i društva u projekt HOP kroz logističku, materijalnu i nematerijalnu podršku projektu u korist zajednice i stanovnika otoka, poticanja ka samozapošljavanju otočnog stanovništva i njihov ostanak života na otoku.

Stoga pozivamo sve zainteresirane Županije, Gradove, Općine, Turističke zajednice i sve zainteresirane pravne subjekte da se uključe u projekt „Svaki otok svoj HOP ima“ i da podrže projekt objavom loga HOP i linka web stranice www.otocniproizvod.hr na svojim službenim web stranicama i na taj način postanu „Prijatelji Hopa“, a zauzvrat njihov logo i link na web stranicu će biti objavljeni na službenoj stranici pod „Prijatelji Hopa“.

U tijeku je medijska kampanja „Svaki otok svoj HOP ima“ pod medijskim pokroviteljstvom Radio Dalmacije. Na ovaj način želimo povezati nositelje oznake HOP sa lokalnom zajednicom, da se njihova ponuda tradicionalnih, autohtonih proizvoda nađe na službenim web stranicama Županija, Gradova, Općina i Turističkih zajednica, a što je i turistička ponuda i promidžba samog otoka i regije.

Radio Dalmacija

Vaš komentar
Pratite nas na facebooku: