Koliko starih podrtina plovi Jadranom?

Koliko starih podrtina plovi Jadranom?

864
Podijeli objavu
Photo: Boris Kačan

Dok zadovoljavaju europske norme, i nama su u redu. Tako je i sasvim normalno da brodovi poput Hakse koji je umalo potonuo usred ribolovne zone Jabučke kotline jer je imao rupu na trupu, puste u Jadran. Jednako je normalno da traljavošću i nemarom radnika na brodu i u luci Raški zaljev zagade tonama mazuta.

Dokle tako?

Vjerojatno do trenutka kad se netko pametan sjeti pozvati talijansku stranu s kojom dijelimo Jadransko more na razgovor i dogovoriti se o njegovu očuvanju. Imamo na to pravo i trebamo se na njega pozvati, jer u Europi ne bi bili jedini koji posebnim međunarodnim dogovorom zemalja što dijele neko more, isto i dodatno zaštite. Isto vrijedi za ribarstvo, obnovu ribljeg fonda, rudna bogatstva, zaštitu od naplavina smeća…

I za kraj “priča za laku noć”. Puste konferencije za novinare, brošure, najave, uvjeravanja i konačno “vježbe udruženih snaga” trebale su pokazati stanovnicima Jadrana da su sigurni od mogućeg onečišćenja mora i havarije većih razmjera. Da je ta priča jednako traljava i šuplja poput broda Haksa, pokazao je upravo Morski.hr razotkrivši sav jad navodno organizirane zaštite mora pričom o jednom jedinom čovjeku koji pak nije dio sustava, a dva put u jednom danu je spasio Jadran.

Jer tko bi oprao Kornate da je umjesto Hakse bio super-tanker, a umjesto bonace nevrijeme?

Dok razmišljate o odgovoru, evo slikovitog odgovora iz kolekcije Borisa Kačana.

D.G.

BORIS KAČAN PHOTOGRAPHY

Vaš komentar
Pratite nas na facebooku: