Zadar, Šibenik i Split od ljeta povezani brzobrodskom linijom

Zadar, Šibenik i Split od ljeta povezani brzobrodskom linijom

1186
Podijeli objavu
Photo: Shipspotting

ZADAR/ŠIBENIK/SPLIT – Uz postojeće sezonske brzobrodske pruge prema Braču, Hvaru (u ljetnoj špici 16 dnevnih partenci!), Korčuli, Mljetu i Dubrovniku, iz Splita od 1. travnja trebao bi zaploviti i dvotrupac na novoj polugodišnjoj liniji za Šibenik i Zadar.

Spomenutu relaciju trebao bi održavati brzi brod u aranžmanu šibenske tvrtke “Envira”, osnovane u srpnju prošle godine, iza koje od rujna stoji norveška kompanija “Vidar Hop Rederier”, piše Zadarski.hr. Ako se u konačnici potvrdi plovidbeni red, ta će se linija održavati “bez obveze javne usluge”, što znači da brodar ne može tražiti državnu subvenciju, ali smije samostalno kreirati pojedine uvjete na ciljanoj relaciji.

Photo: Boris Kačan

Planirano je da se na brzobrodskoj pruzi od Splita prema Šibeniku i Zadru plovi svakodnevno od 1. travnja do 31. listopada predstojeće godine. Dvotrupac iz Splita isplovljavao bi za Šibenik u 9 sati, partenca iz Krešimirova grada na rasporedu je u 10.35, dok bi se zadarsku rivu akoštalo u 12.40. Iz Zadra prema Šibeniku isplovljavalo bi se u 17.30, a iz Šibenika za Split u 19.35, s očekivanim terminom dolaska u 21.10 sati.

Photo: Boris Kačan

Prema objavljenom cjeniku, putnička karta na najduljoj relaciji od Splita do Zadra ili obratno koštat će 158 kuna, dok će se za “biljet” od Splita do Šibenika i od Šibenika do Zadra trebati izdvojiti 110 kuna. Spomenuti iznosi redom će biti viši od aktualnih cijena autobusnih karata na istim relacijama, ali aduti u rukavu norveško-šibenske kompanije zasigurno će biti brzina dolaska do odredišta, neusporedivo manji broj (pri)stajanja i doživljaj plovidbe sjevernodalmatinskim akvatorijem.

Photo: Jurica Gašpar
Uvođenje sezonske brzobrodske pruge koja povezuje Split s dva susjedna županijska središta predstavlja svojevrstan, makar i djelomičan povratak izravnih linija između tih triju luka kojima se putovalo još prije 120 godina. Bit će zanimljivo vidjeti koje će “snage” za iskorak na jadransko pomorsko tržište upotrijebiti skandinavska kompanija koja je niz godina imala koncesije za kratke relacije prema otocima uz jugozapadnu obalu Norveške i hoće li možda angažirati i dvotrupac koji upravo gradi na domaćem navozu, a trebao bi biti isporučen sredinom 2019. godine.

Gordan Zubčić, Zadarski.hr

Vaš komentar
Pratite nas na facebooku: