>
  4 min. čitanja

Iz Lučkih kapetanija ove godine dalo otkaz 13 djelatnika - Ministarstvo mora: "Ima ih sasvim dovoljno!"

Iz Lučkih kapetanija ove godine dalo otkaz 13 djelatnika - Ministarstvo mora: "Ima ih sasvim dovoljno!"
Foto: Morski HR

Puno je problema u lučkim kapetanijama diljem Jadrana, o čemu smo više puta pisali, a posebno što redovito dobivamo dojave kako sve više zaposlenih odlazi. Ne žele raditi za mizerne plaće, odnosno ne žele imati toliku odgovornost s neadekvatnom opremom.

Nakon što u posljednjoj havariji kod Mljeta djelatnici Lučke kapetanije nisu ni izišli na teren, jer su im dva plovila na remontu u Šibeniku, a treća brodica je na Lastovu, pitali smo Upravu sigurnosti plovidbe pri Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, koliko im je djelatnika otišlo. Konkretnije, koliko ih je dalo otkaze na poslove u Lučkim kapetanijama i je li sigurnost nautičara diljem hrvatskog dijela Jadrana dovedena u pitanje?

Ima više zaposlenih nego prije 4 godine

Odgovor iz Ministarstva mora objavljujemo u cijelosti:

Nastavno na Vaš upit o tome koliko je djelatnika iz Lučkih kapetanija otišlo, odnosno dalo otkaze u posljednjih godinu dana i ima li dovoljno operativnih djelatnika za nautičko-turističku sezonu, u nastavku Vam dostavljamo odgovor.

S obzirom da je trenutno u sustavu uprave sigurnosti plovidbe, kojem pripadaju i lučke kapetanije diljem obale, zaposleno 397 zaposlenika, više nego što je to bilo, primjerice, prije četiri godine, sigurni smo da ima dovoljno djelatnika za nautičko-turističku sezonu.

Tim više što su u različitim fazama natječaji za dodatna 49 radna mjesta, od čega ih je 13 u završnoj fazi, uz činjenicu da je politika zapošljavanja u sustavu nešto što se provodi kontinuirano i što će se provoditi i dalje. 

U ovoj godini iz službe je otišlo 13 djelatnika, a zaposleno ih je 19 te će s djelatnicima koji će biti primljeni prema posljednjim natječajima broj zaposlenih u Upravi sigurnosti plovidbe po prvi puta biti veći od 400, a što je ujedno najveći broj zaposlenih u sustavu sigurnosti plovidbe", odgovorili su nam iz Ministarstva.

No, bivši, ali i sadašnji djelatnici upozoravaju da se broj zaposlenih odnosi ne samo na lučke kapetanije, već i samu Upravu sigurnosti prometa koja je u Zagrebu. A nuždan i stručan kadar najpotrebniji je - upravo na moru.

Jurica Gašpar

PROČITAJTE JOŠ:

Iz Ministarstva novinarima plasirali laž o brodovima na remontu, pa se nakon što smo im poslali fotografije ispričavali: “Nije bilo namjerno”
U pomorskoj nesreći kod Mljeta prije pet dana ozlijeđena su tri carinika, tako što su službenim plovilom udarili u obalu. No, ono što je upalo u oko je da su ljude spašavali vatrogasci i policija, a brodica za hitnu medicinsku pomoć iz Dubrovnika nije stigla. Morski HR je
Šef sigurnosti plovidbe o smanjenju količine radne odjeće radnicima Lučkih kapetanija: “Tablica je objavljena greškom”
Nakon što je Morski HR otkrio kako novi Pravilnik o odori državnih službenika lučkih kapetanija degradira zaposlene u toj javnoj službi, smanjuje im činove i propisuje samo pet radnih majica u pet godina, odnosno jednu majicu godišnje, ravnatelj Uprave sigurnosti plovidbe u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Siniša Orlić kaže
U novom Pravilniku o odorama, djelatnicima Lučke kapetanije manji činovi i samo jedna polo majica godišnje!
U Narodnim novinama početkom siječnja izišao je novi Pravilnik o odorama djelatnika Lučkih kapetanija. No, umjesto da daju naznačiti bolja vremena ljudima koji se sve više javno bune protiv načina kako se Uprava sigurnosti plovidbe prema njima odnosi, sada je Pravilnikom određena njihova degradacija, žale nam se iz Lučkih kapetanija
VIDEO: LJUDI BJEŽE IZ LUČKIH KAPETANIJA Ovako izgleda izlazak na intervenciju po olujnom moru
ŠIBENIK - Brod Lučke kapetanije Šibenik, koji nosi ime svog grada trenutno je na raspremi, unatoč činjenici da je potpuno ispravan, kaže nam posada koja je do raspreme bila njegov sastavni dio, a sada su po nalogu Uprave sigurnosti plovidbe raspoređeni na druga radna mjesta. Osim traganja i spašavanja na
POBUNA U LUČKIM KAPETANIJAMA: “Ne možemo sigurno prevoziti pacijente! Ljudi nam odlaze, zatvaraju se ispostave, nema tko upravljati brodovima, novi se stalno kvare...”
Nezadovoljni zaposlenici Lučkih kapetanija diljem Jadrana digli su svoj glas protiv niza odluka nadležnih, koji im, kako nam tvrde, nisu osigurali adekvatne uvjete za rad, što u ovom slučaju nisu novi brodovi, koji su već tu, već nedostatak adekvatno obučene posade, te sve veći odljev postojećeg kadra koji ne želi
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.