1 min. čitanja

Jedna aviokompanija će uskoro vagati putnike prije ukrcavanja

Jedna aviokompanija će uskoro vagati putnike prije ukrcavanja
Foto: Pixabay

Putnici koji lete Korean Airom u sljedećih nekoliko tjedana možda će morati napraviti još jedan korak prije ukrcaja - stati na vagu.

Međutim, ova politika zrakoplovne kompanije nema nikakve veze s degradiranjem nečijeg izgleda. Korean Air jedan je od mnogih zračnih prijevoznika diljem svijeta koji moraju povremeno prikupljati podatke o težini zrakoplova.

Prema priopćenju zrakoplovne kompanije, program će utjecati na neke putnike koji polijeću iz zračne luke Gimpo (GMP) od 28. kolovoza do 3. rujna te iz međunarodne zračne luke Incheon (ICA) između 8. i 19. rujna.

I putnici i prtljaga bit će anonimno vagani, a podaci će se zatim podijeliti s Ministarstvom zemljišta, infrastrukture i prometa.

Ako putnik ne želi da se prikupljaju podaci o njegovoj težini, Korean Air potvrđuje da može odustati tako što će obavijestiti člana osoblja.

Iako bi se neki putnici mogli iznenaditi kada se od njih zatraži da stanu na vagu, tu odluku ne donose zrakoplovne tvrtke – često je nalažu državni regulatori zrakoplovnih tvrtki.

Ranije ove godine Air New Zealand pokrenuo je sličan program s nekim klijentima koji su letjeli na međunarodnim rutama, kao što je ultraduga linija između Aucklanda i JFK-a u New Yorku.

- Znamo da stati na vagu može biti zastrašujuće. Želimo uvjeriti naše kupce da nigdje nema vidljivog zaslona. Nitko ne može vidjeti vašu težinu, čak ni mi - rekao je tada predstavnik Air NZ-a, nacionalnog prijevoznika zemlje.

Nakon što se podaci prikupe, pomažu zrakoplovnim tvrtkama u donošenju odluka o potrebama za gorivom i raspodjeli težine u zrakoplovu, piše N1.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.