3 min. čitanja

Najavljena splitska Ultra 2024.

Najavljena splitska Ultra 2024.
Foto: Edo Gracin / Radio Split

Split će od 12. do 14. srpnja 2024. u Parku Mladeži biti po deseti put domaćin Ultri. Očekuje se dolazak više od 160 tisuća posjetitelja iz 120 zemalja. Naša nogometna reprezentacija i splitska Ultra su najbolji promotori Splita, Dalmacije i Hrvatske. To je rečeno na prvoj konferenciji za novinare održanoj u Dioklecijanovim podrumima u srijedu, 12. lipnja 2024.

Ultra World Wide, koja se organizira na svim kontinentima, a splitska Ultra je jedina u Europi, godišnje privuče više od milijun posjetitelja u svijetu, zbog čega je najmasovnija svjetska glazbena manifestacija. Stoga je organizator splitske Ultre, hrvatsko-američki poduzetnik Joe Bašić, s razlogom naziva Olimpijskim igrama glazbe. U programu na splitskim pozornicama, kao i na zabavama po otocima, sudjelovat će neki od najznačajnijih svjetskih DJ-a koji će u povodu desetog izdanja prirediti i obljetnički program.

Potom će se program održavati u Bolu na Braču, Paklenim otocima i na Visu. Očekuje se dolazak oko više od 160 tisuća posjetitelja iz cijeloga svijeta koliko ih je lani pratilo. Većim dijelom oni dolaze avionima, stoga je za organizatore iznimno važna suradnja sa splitskom zračnom lukom u Resniku. U 3 tjedna – prije, tijekom i nakon Ultre očekuju više od 1800 aviona s oko pola milijuna putnika, od čega će mnogi biti posjetitelji Ultre - izjavio je pomoćnik direktora splitske zračne luke "Sveti Jeronim" – Pero Bilas, prenosi Radio Split.

Prošle je godine u zračnu luku u Resniku sletjelo više od 60 privatnih aviona s VIP gostima "dubokoga džepa". Očekuje se u budućnosti povećavanje broja letova od strane avio kompanija, kako bi organizatori ispunili svoj cilj – dovesti na sedmodnevna događanja na Ultru u Splitu i na otocima Braču, Hvaru i Visu više od 180 tisuća posjetitelja.

Na konferenciji za novinare bilo je dosta govora o ekonomskim učincima organiziranja Ultre za grad Split, Županiju, ali i samu Republiku Hrvatsku. Prvi čovjek županijske gospodarske Komore, Joze Tomaš, iznio je podatke o učincima Ultre na povećanje hotelskog i apartmanskog smještaja u proteklih 10 godina u Splitu i Županiji. Prema njegovim riječima, Splitsko-dalmatinska županija u ovih 10 godina bilježi porast od 121% u broju hotela i 129% u registriranim apartmanima. U Županiji su bila tada samo 3 hotela s 5 zvjezdica, a danas ih je 14, dok su oni s 4 zvjezdice povećani duplo. Prije 10 godina bilo ih je 51, a danas imamo 121 hotel s 4 zvjezdice u Županiji. Grad Split je povećao broj gostiju – s milijun u 2014., na današnjih približno 3 milijuna. Učinci su i u drugim pratećim sektorima – ugostiteljstvu, trgovini, prometu koji bilježe porast u danima Ultre od gotovo 10%. Samo je prošle godine u ta 3 dana u Splitu fiskalizirano oko 25 milijuna eura u tim sektorima. Za direktora Hrvatske turističke zajednice, Kristjana Staničića, iznimno je važna Ultra koja njima poprilično "štedi novac", a učinci su vrhunski.

Splitsku Ultru je u proteklih 10 godina pratilo više od milijun i 300 tisuća ljudi - najprije na poljudskom stadionu, a potom u Parku mladeži kao i na našim otocima. Ono što je također važno jest da su posjetitelji od prije 10 godina u međuvremenu većim dijelom postali zreli ljudi koji su zaposleni, financijski stabilni koji se rado vraćaju na mjesto gdje su se prije 10 godina dobro zabavili. Osim toga, svoje lijepe dojmove su prepričavali svojim prijateljima, rodbini koji su na posredan način doznali za Split, Hrvatsku i naše ljepote, tradiciju, našu baštinu.

Organizatori su istaknuli zadovoljstvo suradnjom s nadležnim gradskim i županijskim službama, kao i s hrvatskom Vladom u čiji je proračun organizator uplatio u proteklom razdoblju 100 milijuna eura. Istaknuli su daljnje mogućnosti razvoja Ultre koji će imati pozitivne učinke ne samo u Splitu i Županiji, ali su istaknuli i uočene neprimjerene cijene smještaja i usluga tijekom održavanja Festivala. To dovodi do odustajanja potencijalnih posjetitelja od dolaska u Hrvatsku, pa traže od lokalnih i državnih vlasti dodatni napor u zajedničkom cilju zadovoljnijih brojnih gostiju iz cijeloga svijeta, ali i domaćeg stanovništva u cilju bolje zarade.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.