2 min. čitanja

Split se može pohvaliti najboljim turističkim rezultatima u povijesti

Split se može pohvaliti najboljim turističkim rezultatima u povijesti
Foto: Zračna luka Split

Split ostvaruje najbolje turističke rezultate u povijesti, a trendovi su toliko dobri da je Croatia Airlines nakon dugogodišnje pauze vratila zimske letove prema Londonu - nakon Kopenhagena, Zuricha i drugih metropola. Velik broj gostiju rezultirao je i odličnom potrošnjom pa je broj fiskaliziranih računa u prvih devet mjeseci premašio sva očekivanja.

Iako je posezona pri samom kraju, mnogobrojnim gastro manifestacijama i s mnogo sunčanih dana Split i dalje privlači goste. A evo i što su turisti rekli na to:

Lijepo je vidjeti da su ljudi ovamo donijeli najbolje što imaju - maslinovo ulje, vino, tjesteninu!

Od onoga što sam do sada vidjela zanimljivo mi je kako se beru masline i radi ulje, ta kultura, pjesma i sve ostalo...

Foto: Zračna luka Split

Gostiju će biti i dalje jer Croatia Airlines vraća zimske letove za Split.

- Croatia Airlines lani je uveo letove za Zurich, a ove godine imamo za London-Heathrow i Kopenhagen,sa postojećim letovima za Rim,Munchen,Frankfurt,to je jedna ja bih rekao zaista potentna mreža letova za naše goste i turiste koji bi mogli doći tijekom zime. Split tako napokon postaje destinacija 365 dana u godini - rekao je za Dnevnik zamjenik direktora Zračne luke Split Pero Bilas.

Naravno da je pristupačnost jedan od osnovnih preduvjeta da bi svoji gosti koji žele mogli iskusiti taj naš tradicionalni proizvod i da bi im bili dostupni - kaže direktorica TZ-a Split, Alijana Vukšić.

Fiskalizirani računi u Splitsko-dalmatinskoj županiji u periodu od 1. 1. do 30. 9. 2023. dosegli su vrijednost računa od 3,323 mlrd. eura. Srednja Dalmacija je top-destinacija pa je takva i potrošnja.

U razdoblju od 1. siječnja do 30. rujna 2023. u Splitsko-dalmatinskoj županiji raste i broj izdanih računa kojih je sada više od 252 milijuna, a vrijednost potrošnje dosegnula je tri cijela tri milijarde eura, dvadeset osam i pol posto više nego lani. Struka kaže da se moglo još bolje, ali i da bi trebalo mijenjati strukturu gostiju.

- Gosti koji borave u hotelima troše znatno više nego gosti u privatnom smještaju,a nama privatni smještaj čini 63 posto smještajnih kapaciteta,isto tako potrošači koji su stariji od 45,50 ili 60 plus godina troše znatno više od gostiju od 20-35 godina koji su za neke destinacije na području centralne Dalmacije izrazito bitni - rekao je Ante Mandić s Ekonomskog fakulteta u Splitu.

Prosječna cijena u privatnom smještaju trenutačno je otprilike 15 eura viša nego na razini EU-a, tako da novih poskupljenja više ne bi smjelo biti. Hotelijeri su najavili samo male korekcije za 2024. koja se već uvelike prodaje.

A.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.