2 min. čitanja

Splitska "Bradata aukcija" podiže svijest o važnosti muškog zdravlja

Splitska "Bradata aukcija"  podiže svijest o važnosti muškog zdravlja
Foto:Pexels

SPLIT - Studeni je tradicionalno poznat kao mjesec podizanja svijesti o raku prostate, no umjesto puštanja brkova ovi Splićani na aukciju stavljaju svoje cijenjene brade.

Nije ovo naravno pitanje estetike, ovo je pitanje podizanja svijesti o problemu koji u pogađa sve više muškaraca, i to sve više mlađih muškaraca u 20-ima i 30-ima. Iza raka kože, rak prostate je drugi najčešći tip raka kod muškaraca,a poznato je kako muškarci vole misliti da su neranjivi i otporni na sve. Barem veliki dio njih. A top je daleko od istine i na svijesti o važnosti pregleda i prevencije malignih oboljenja kod muškaraca treba raditi.

Kako nema boljeg načina od podizanja svijesti zabavnim akcijama tako su se prije 7 godina dva "momka iz Splita" , Marko Sučić i Siniša Šunjić odlučili pokrenuti ovu "bradatu akciju" u kojoj zapravo nominirate nekoga koga želite vidjeti obrijanog i u tom se procesu provodi aukcija za poštovanu bradu dotičnog.

Do danas je "Bradata aukcija" izrasla u respektabilnu inicijativu koja sva prikupljena sredstva donira Županijskog ligi protiv raka Split, a usput predstavlja i jedno interesantno natjecanje jer svatko želi saznati čija je to brada zavrijedila najviše novca.

Još uvijek se stignete prijaviti sami, ili možete prijaviti nekog drugog, a pomoći možete i direktnom uplatom. Novac dakle prikupljate sami (osoba koja je nominirala) i prilaže se na dan kada se "skidaju" brkovi i brade (ove godine je to 2. prosinca) ili se uplati direktno na žiro račun Županijske lige protiv raka Split, IBAN: HR7024070001500328251 s napomenom ‘Za Bradatu 2022. – ime kandidata’.

Središnji događaj 'Bradate aukcije' očekuje nas tako 2. prosinca u Planu B gdje će ove godine sudjelovati preko 50 brijača iz cijele regije kako bi obrijali hrabre "bradonje" i "brkatu" ekipu. Njemu prethodi pub quiz 30.11., abiti će tu i glazbenih događaja, stand up nastupa, pivskog maratona, teniskog turnira...

Drugim riječima pregršt zabave, smijeha, poznatih faca, zdravlja i podizanja svijesti o važnosti prevencije ove opake bolesti od koje u Hrvatskoj godišnje oboli 2800 osoba. Vrijeme je da preokrenemo trend!

J.T.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.