Hrvatska turistička zajednica i „Parkovi Hrvatske“ su početkom travnja ove godine kreirali marketinšku kampanju s ciljem dodatnog pozicioniranja parkova kao jednog od motiva dolaska u hrvatske destinacije tijekom predsezone. Kampanja se putem YouTube kanala provodila na ukupno 22 tržišta, među kojima su i daleka tržišta poput SAD-a, Ujedinjenih Arapskih Emirata, J. Koreje, Saudijske Arabije i Katara, a promotivni video uradak je ostvario ukupno 9.5 milijuna pregleda i gotovo 40 milijuna impresija. Dodajemo kako se kampanja provodila i putem društvenih mreža Facebook i Instagram, na kojima je promotivni video uradak kroz organske postove (nesponzorirani post) ostvario više od milijun pregleda, što predstavlja odličan rezultat.

Pozitivni efekti ove kampanje vidljivi su i kroz pojačanu posjećenost nacionalnih parkova i parkova prirode, koji su tijekom ovog proljeća bili čest odabir domaćih i stranih turista. Navedeno potvrđuju i istraživanja koja redovito provodi Hrvatska turistička zajednica, a prema kojima je bogata i očuvana prirodna baština jedan od najčešćih segmenata po kojima strani turisti percipiraju Hrvatsku i hrvatske destinacije. Upravo ta činjenica može biti jedan od ključnih generatora u jačanju turističkog prometa, odnosno u produljenju sezone.

(Hrvatska turistička zajednica)

Vaš komentar