Logo: HTZ

Od ratnog doba do jedne od najsigurnijih turističkih destinacija

Hrvatska turistička zajednica bilježi 25 godina postojanja. U ovih 25 godina izrasla je u jednu od najpoželjnijih svjetskih turističkih destinacija, a turizam u jedan od najvažnijih sektora zemlje, koji u domaćem BDP-u ostvaruje visok i značajan udio od gotovo 20 posto.

Turistički promet unazad nekoliko godina bilježi konstantne poraste, veće od europskih prosjeka, a trendovi porasta bilježe se i u segmentu turističkih prihoda te investicija u sektoru turizma. Nacionalne razvojne strategije, prije svega Strategija razvoja hrvatskog turizma, usvojena 26. travnja 2013. godine na 8. sjednici Hrvatskog sabora te Strateški marketinški plan hrvatskog turizma, usvojen u prosincu 2014. godine na 9. sjednici Sabora Hrvatske turističke zajednice, dosljedno se provode, a zacrtani ciljevi polako ostvaruju.

Turizam je danas zaštitni znak Hrvatske, a Hrvatska nezaobilazno mediteransko odredište u kojem svatko može pronaći nešto za sebe. Slikovito rečeno, Hrvatska je jedna od rijetkih turističkih destinacija koja, na relativno malom prostoru, nudi mnogo različitosti. Zadatak svih nas je da svijetu ispričamo tu priču, priču o jednoj teritorijalno maloj, ali turistički velikoj zemlji.

(Turizmoteka)

Vaš komentar