Kod Lovrana u nevremenu prevrnuto 5 sportskih jedrilica, u Fažani nasukana brodica, kod Raba spašena jedrilica od nasukanja

Photo: MPPI
Pet prevrnutih jedrilica
Službenici Lučke kapetanije Rijeka zaprimili su 24. srpnja u 18.15 sati dojavu očevica o pet prevrnutih manjih jedrilica (klasa optimist) na oko 3 do 4 kilometra od Lovrana u smjeru Omišlja, slijedom čega su službenici riječke Kapetanije isplovili u spasilčaku akciju prema dojavljenoj poziciji, a putem Obalne radio postaje ORP Rijekaradio o događaju su obaviješteni svi sudionici u pomorskom prometu, u području nezgode. Spasilačka brodica LK Rijeka na poziciju nezgode doplovila je u 18.45 sati do kada su posade prevrnutih jedrilica već izvučene iz mora na palube glisera koji su pratili trenažno jedrenje. Nitko od brodolomaca sa prevrnutih jedrilica nije ozlijeđen i svi su preveženi u Lovran, gdje su službenici LK Rijeka obavili razgovore sa svjedocima i organizatorima jederenja u okviru očevida o uzrocima ove pomorske nezgode, čime je ova akcija ujedno i okončana u 19.05 sati.
Pogibelj na jedrilici
U 18.30 sati Službenici MRCC Pula zaprimili su dojavu o nasukanju brodice sa četiri člana posade na obalu u Fažani, o čemu je obaviještena nadležna LK Pula, čiji službenici su odmah isplovili u spasilačku akciju. Na poziciji nasukanja službenici pulske Kapetanije zatekli su brodicu duljine 6,5 metara, njemačke zastave, nasukanu uz samu obalu južno od luke Fažana. U trenutku nasukanja na brodici su se nalazile četiri osobe, svi njemački državljani od kojih nitko srećom nije teže ozlijeđen, osim pothlađenosti i površinskih ogrebotina u predjelu nogu budući da su prije samog udara brodice u obalu, skočili u more te su samostalno isplivali na obližnju obalu. Obzirom na opasnost od posljedica podhlađenosti brodolomaca, službenici LK Pula na poziciju nasukanja angažirali su djelatnike Hitne medicinske pomoći koji su zdravstveno zbrinuli četvoricu Njemaca na mjestu događaja. Pregledom brodice uočeno je oštećenje trupa u vidu rupe promjera do 70 cm na desnom boku, ispod razine mora, zbog čega je brodica primala more, no obzirom na poziciju nasukanja nije prijetila opasnost od potonuća. Na poziciji nasukanja nije uočeno onečišćenje mora i morskog okoliša, stoga je LK Pula voditelju te ujedno i vlasniku brodice, F.H., izdala nalog za komercijalno odsukavanje, koje bi trebalo obaviti tijekom današnjeg dana, odnosno, čim to dopuste vremenske prilike, do kada je brodica osigurana vezom.