HOUTHBAGE Nova socijalna mreža i tražilica – Velika pomoć u turizmu

HOUTHBAGE Nova socijalna mreža i tražilica – Velika pomoć u turizmu

293
Podijeli objavu
Photo: Svrenshot / PR

Ovih dana započela je s radom nova socijalna mreža-tražilica u jednom koja tvori odličnu platformu za sve moguće promocije poslova, a poseban utjecaj imat će na promociju turizma i to na globalnom planu kao i na produženje sezone. Naime kada kod nas završava sezona, rujan-listopad, na južnoj strani planeta započinje. Velika tržišta poput Južnoafričke republike, Australije, Brazila vrlo su zainteresirana za Hrvatsku, ali ponuđene informacije na tražilici su nepotpune, konfuzne i prepune posrednika, posebno u turizmu (npr. Tripadvisor, expedia, booking.com i hotels.com) koji koće kontakt klijenta i ponuđača usluga.

Najjefinije poslovno oglašavanje na tržištu

Upravo u tom segmentu pomoć nudi Houthbage socijalna mreža i tražilica koja na krajnje jednostavan, brz i efikasan način nudi promociju poslova i industrija po imenima poslova. Treba napomenuti da je privatni oglas potpuno besplatan, a poslovna opcija iznosi 120 EUR godišnje (10 EUR mjesečno) što je najjeftinije na tržištu.

Svatko danas zna sam ispuniti profil na svim mrežama i upravo tako može se samostalno ispuniti profil na Houthbage mreži i izbjeći sve troškove vezane za posrednike, koji su potrebni za druge mreže.

Ako je oglas privatan, izabere se privatni profil i na taj način oglas je potpuno besplatan. Ukoliko je oglas poslovni onda je i opširniji, time dobivate dodatna polja za detaljniji opis, polje za vašu web stranicu, također polja za unos vaše instagram adrese Itd., te takav oglas bude više pri vrhu u tražilici. Poslovni oglas se plaća kreditnom karticom i dobiva se račun za uslugu marketinga sa svim plaćenim porezima, koji prilaze u trošak firme i odbija od poreza na kraju godine.

Koja je prednost Houthbage?

Prednost je ta da se pri traženju npr. hotela u Splitu u Houthbage tražilici dobiva cjelokupni registar hotela sa svim mrežama i kontaktima (e-mail, web, wapp, fb, instagram i sl.) te odmah možete pregledati sve opcije i ponudu ( npr. Sobe, uređenje, cijene) kod tog ponuđača. Houthbage vam na taj način omogućuje međusobnu usporedbu hotela i komunikaciju direktno sa svakim od njih pojedinačno, čime dolazite do potrebnih informacija, popusta i sl.opcija i to od samog ponuđača, bez plaćanja provizija velikim posrednicima i ponuđačima, u ovom slučaju hotela, što se na kraju svede na da to plaća krajnji korisnik.

U konačnici ispuniti profil, makar privatni, ne košta ništa i treba probati, a kome je u interesu da razvije svoj posao ili ponudu, 120 EUR godišnje, za direktan kontakt s klijentima nije mnogo, tj. u šali to ispada 10 EUR ili 75 kn je cijena jednog hamburger menija u poznatim lancima brže prehrane.

Houthbage je slikovito rečeno Google za MALE i srednje tvrtke koje za Google nemaju novaca, a ni vremena i ne mogu se boriti sa velikim tvrtkama koje imaju zakupljen prostor na njemu.

Sponzorirani članak
Vaš komentar
Pratite nas na facebooku: