Nautički turizam i internet oglašavanje: Udružena ponuda marina, chartera, skipera i stjuardesa...

Nautički turizam i internet oglašavanje: Udružena ponuda marina, chartera, skipera i stjuardesa na jednom mjestu

359
Podijeli objavu
Jahta Houthbage

U Hrvatskoj se o moru, nautičkom turizmu i brodovima stalno govori, a kako i ne bi, kad je more naš najveći “izvozni proizvod”. Koliko su vam poznati podaci vezani uz more i morske djelatnosti? Koliko marina imamo, gdje je najjeftinije iznajmiti plovilo, a gdje servisirati brodski motor? I štošta drugo o čemu je poznato vrlo malo toga. Isključivi je općeniti nedostatak informacija.

Prijeko potrebne informacije naročito su važne za nautički turizam. Kad upišemo u tražilicu “Marine Hrvatska”, ostajemo začuđeni koliko malo informacija dobijemo, a uz to je jednako tako sigurno da nećemo uspjeti na samo jednom mjestu naći popis svih marina i kontakata s detaljnim informacijama.

Pojedinačno je to moguće ako znamo ime marine i mjesto u kojem se marina nalazi. Svaka marina ima internetsku stranicu, rijetko koja ima Facebook, A malo njih Instagram profil. Jasno je da nautičari neće tražiti npr. marinu na Rabu na društvenim mrežama, a sigurno je da bi vrlo rado pogledali slike da ih tamo mogu pronaći. A upravo bi to, primjerice za plan plovidbe, bilo vrlo korisno. Kako na društvenim mrežama nema kulture traženja, tako ni marine nemaju potrebu ni koristi od oglašavanja na istima. Kad bi to bilo moguće i u praksi, oni bi to također i činili. Kod nas u Hrvatskoj skoro da i ne postoje tzv. “community menageri” koji vode i upravljaju takvim mrežama.

Photo: BBS

A da ne pričamo o cijeloj jednoj mega-industriji zvanoj “nautički turizam”, u koju spadaju razne radionice za popravak plovila, brodski mehaničari, brodski električari, sidrišta, privezišta, luke, lučice, brodski agenti, piloti, škverovi, proizvođači plovila, trgovine i itd.

Svim tim subjektima Houthbage nudi najadekvatniji prostor za udruženu reklamu unutar i van granica Hrvatske. Svima za najnižu istu cijenu i istim uvjetima s mogućnošću ciljanog marketinga u drugim zemljama, tj. zemljama potencijalnih klijenata, kao što su primjerice škverovi koji se bore da reklamiraju usluge obnove tj. riftting plovila i obnavljaju ih u domaćim pogonima, a brodovi su van Hrvatske ili npr. Yacht dealerima koji prodaju plovila kupcima van Hrvatske..

Drugi dio koji se tiče nautičkog turizma i Houthbage društvene mreže i tražilice, je upravo društveni besplatni dio koji je vrlo bitan i podložan traženju posla. A to su razni skiperi, članovi posade, stjuardi-stjuardese, kuhari i pomoćno bijelo osoblje na jahtama. Svi navedeni mogu se besplatno oglasiti na Houthbage mreži i izravno kontaktirati s poslodavcem bez plaćanja bilo kakve provizije bilo kome te biti viđeni i unajmljeni iz bilo kojega dijela svijeta. Najbolje od svega je da ovo vrijedi za svih 365 dana u godini, jer kad je kod nas zima, u drugim dijelovima svijeta je ljeto, kao na primjer svima znanim Karibima.

Photo: Jurica Gašpar / Facebook

Naš nautički kadar sposoban je ploviti izvan naše zemlje i po tome je poznat kao i naša Pomorska učilišta. Zašto to onda ne bismo iskoristili, posebno što je besplatno, izravno, globalno, jednostavno i na kraju krajeva u današnjim IT svijetu i prijeko potrebno. Informacija je informacija ako je svima dostupna. Houthbage jedini nudi uslugu da vas nađu bez znanja vašeg naziva tvrtke ili djelatnosti, to jest samo po kategoriji posla, i to na vrlo jednostavan način pa čak i jednostavniji nego vaš upis. A ujedno se možete oglašavati i s više profila, tj. za područje Hrvatske jedan profil, za područje Italije drugi profil, a za područje drugih zemalja treći, a na svim profilima koristite iste podatke, i što je najbitnije – sve potpuno besplatno.

PROČITAJTE JOŠ: Kako uložiti i čim bolje poslovati s restoranom, konobom i pizzerijom?

Sponzorirani članak
Vaš komentar

Pratite nas na facebooku: