Photo: Pixabay / PR

Houthbage je naprosto prijeko potrebna aplikacija koja služi za privlačenje klijenata za medicinski turizam tijekom cijele godine i omogućuje ponudu i pregled usluga prije samog dolaska u ambulantu ili kliniku. Uočeno je da se u posljednje vrijeme Turska uključila u masovno reklamiranje i potenciranje zdravstvenog turizma, usko povezanog sa svom turističkom ponudom, iako nije u sastavu Europske Unije. Isto važi i za susjedne države Srbiju i Bosnu i Hercegovinu. Hrvatskom medicinskom turizmu je potrebna promocija , a posebno reklama izvan granica.

Hrvatska bi trebala biti prepoznata po medicinskim uslugama koje pruža. A to je moguće jedino promocijom i konstantnim reklamama te pokazivanjem da smo na nivou EU. Houthbage je nova globalna socijalna mreža i tražilica u jednome te nudi upravo to , cjelokupnu promociju turizma i svih poslova na jednome mjestu , direktno bez posrednika i s kompletnim uvidom u sve ostale mreže te detalje korisnika.

Za vidjeti detalje i slike određenih klinika moramo znati naziv iste kako bi ih mogli pronaći, što je vrlo teško. Npr. ukoliko tražimo na Instagramu neku kliniku opet moramo znati naziv, da bi je Instagram mogao pronaći. Isto je i u svim ostalim mrežama i nitko ne nudi popis klinika na način; ginekolozi u Hrvatskoj, stomatolozi u Hrvatskoj, a da ne govorimo o manjim mjestima poput Crikvenice koja ima kompletnu ponudu medicnskog turizma i to tijekom cijele godine.

Novim klijentima, posebno stranim, potrebna je općenita informacija u stilu “stomatolog – Hrvatska – Crikvenica“ i slično te da im se izlista popis stomatologa koje oni dalje mogu usporediti i kontaktirati. Isto tako je sa svime, također i sa npr. presađivanjem kose, koje je u posljednje vrijeme postalo vrlo traženo. Ukoliko netko želi pronaći željenu kliniku za navedeno, a ne zna naziv, njemu je potrebno da uz općenito upisivanje traženog pojma, tražilica izbaci popis svih klinika koje nude tu uslugu (npr., presađivanje kose Dubrovnik, presađivanje kose Zagreb, i sl) .

Vrlo malo stranaca ima potrebne informacije o hrvatskim liječilištima a postoji mnogo ponuda koje bi im bile primamljive, kao što je npr Rovinjska bolnica za ortopediju dr. Martin Horvat. U istoj se masovno liječe Austrijanci . Hrvatske klinike morale bi se boriti za svakog budućeg klijenta, stranog ili domaćeg – sasvim svejedno, a to je moguće samo intenzivnom reklamom i pokazivavanjem svoje ponude.

Za pokrenuti takav način Promocije potrebno je zajedno biti na prvom mjestu, od ministra turizma pa sve do drugih udruga (Hrvatske gospodarske komore) te drugih subjekata , na način masovnog udruženja kao što to čini, prethodno navedena Turska. Prvi korak k tome je napraviti profil na Houthbage mreži i to sasvim besplatno ili uz opciju plaćanja ukoliko je prioritet biti na višoj razini na listi u tražilici i uz dodatna polja koja će omogućiti bolji pregled ponude. Potrebno je samo odabrati željenu kategoriju u koju spada ponuđena djelatnost određenog medicinskog smjera (stomatologija, estetetska kirurgija, talasoterapije, wellnes, alternativno liječenje, kiropraktika) i dodati tražene detalje . Nikad se nije bilo lakše reklamirati u zdravstvu i nikada nije bilo lakše pronaći medicinsku pomoć, u samo par koraka ostvarite traženo, na Houthbage aplikaciji.

PROČITAJTE JOŠ: Nautički turizam i internet oglašavanje: Udružena ponuda marina, chartera, skipera i stjuardesa na jednom mjestu

Sponzorirani članak
Vaš komentar