Photo: Pixabay / PR

U posljednje vrijeme pomama za kupnjom nekretnina ponovno se pojačala i mnogi stranci žele kupiti nešto u Hrvatskoj. I ne samo kupiti, nego i insvestirati. I tu dakako ulazi Hrvatska sa svojom bogatom i atraktivnom ponudom. Iako prostorno nije velika zemlja, Hrvatska je toliko razgranata, da ju je nemoguće upoznati u kratkom vremenu provedenom na odmoru, a kamoli istovremeno ulagati u nekretnine.

Pojavom intereneta, kao i količinom agencija za nekretnine koje su otvorene, tehnički je to izvedivo. Isto tako, da agencije rade bolje, još bi se više njih otvorilo za svoje mikro područje, npr za neki otok. Do sad nitko nije omogućio da se to područje dostojno reklamira, pa i putem tog načina razvije. U današnje vrijeme, ukoliko tražiš neku agenciju za nekretnine, bez znanja njenog naziva ne možeš je niti naći, jer upisujući u internet tražilicu npr. “Nekretnine Hrvatska”, nemoguće je dobiti listu svih postojećih agencija za nekretnine, a ukoliko je potrebno određeno područje u Hrvatskoj tipa nekog otoka, grada i slično, to je još manje moguće.

U novoj Houthbage socijalnoj mreži i tražilici upravo je to omogućeno i to besplatno. Upravo iz tog razloga, nova tražilica je puna luksuznih nekretnina od mnogih agencija za nekretnine koje su napravile registraciju i postavile svoj oglas na Houthbage.

Ovim putem pozivamo agencije te pojedince da obave registraciju te da oglase svoje objekte , registracija je gotova u svega par koraka i uz to je potpuno besplatna sto je odlično za početnike i još bolje za manje obrte s jednim zaposlenim kojima nije u cilju previše ulagati u reklamu i oglase.

Registracijom i oglasom na Houthbage platformi, možete se adekvatno prikazati diljem svijeta te omogućiti budućim kupcima da pregledaju baš vašu ponudu nekretnina.

Pridružite nam se i omogućite sebi vrhunsku reklamu i veću zaradu – samo uz Houthbage novu socijalnu mrežu i tražilicu u jednome.

PROČITAJTE JOŠ: MEDICINSKI TURIZAM Koliko je poznat u Hrvatskoj i kako pronaći klinike i ambulante?

Sponzorirani članak
Vaš komentar