Umjetnost, muzeji, turističke točke

Umjetnost, muzeji, turističke točke

88
Podijeli objavu
Photo: Pixabay / Jurica Gašpar / PR

Danas je lakše naći nuklearnog fizičara nego slikara, a da ne govorimo o kiparima, grafiterima, tatoo majstorima, opernim pjevačima, kostimografima, redateljima i glumcima. Houthbage nudi oglas i promociju i umjetnicima, i to potpuno besplatno. Svaki umjetnik ima opciju napraviti Oglasni profil na novoj Houthbage socijalnoj mreži tražilici i približiti svoju djelatnost diljem svijeta.

Tko god danas bio u potrazi za određenom umjetničkom slikom nekog mlađeg slikara, teško da će uspjeti naći istu. Doslovno je nemoguće, jer jedino mjesto pretrage, Google, ne nudi nam niti jedan konkretan rezultat, što možete i sami provjeriti u navedenoj tražilici. Osim toga, ako nemamo ime umjetnika i tražimo općenito, još je manja je mogućnost nalaska.

Drugi dio priče vezan za turizam su muzeji , kazališta, informativne točke i nacionalni parkovi. Ti subjekti su uglavnom vezani za proračun RH, a naslovi u novinama su najčešće; „Umjetnost grca u dugovima“, „Muzeji nemaju novca za nove postave“, „Muzeji nemaju plaće“… uglavnom sve samo vezano za probleme i nedostatak novca, te neposrednu posjećenost , a ta neposjećenost je vezana isključivo za lošu reklamu, gdje opet dolazi korisnost Houthbagea u krupni plan.

Houthbage nudi apsolutno svakoj turističkoj zajednici i najmanjoj općini da oglasi svoje muzeje i turističke točke, te da isto naplati kroz ulaznice i zaposlene ljude. Houthbage nudi cjelokupni razvoj u stilu domino efekta. A sve započinjemo promocijom već postojećih stvari za koje se ionako odvaja od proračuna. Također, Houthbage osim vrhunske Promocije, razvoja turizma i povećanja zarade nudi i u današnje vrijeme neke osnovne stavke, predstavljajući vas kao ponuđače; vašu lokaciju kako bi vas se lakše pronašlo, udaljenost od vaše točke do osobe koja vas traži, Instagram , FaceBook, YouTube kanal, Linkedin, Whatsapp, kontakt e-mail i kontakt broj telefona.

Ukratko, Houthbage je osvježenje u inovativnim aplikacija te socijalnim mrežama i tražilicama, koja djeluje na mnogim područjima, olakšavajući mnogo toga. Pritom je manje bitno nudite li nešto, želite se približiti budućim klijentima ili ste u potrazi za nečim određenim; u obje opcije Houthbage je rješenje.

Doprinos ove aplikacije u turizmu je velik i izrazito potreban te baš iz tog razloga bi svaka Turistička zajednica trebala napraviti svoju promociju i uključiti sve svoje djelatnosti i klijente. Npr. plaže koje se mogu oglasiti kako bi se približile turistima, pa čak i u plaćenoj verziji od 120€ , je vrlo isplatljiva jer se koncesijom plaža zaradi i do sto puta više.

Uz besplatnu i plaćenu opciju, Houthbage je dostupan svima te je time olakšano oglašavanje i reklamiranje u aplikaciji. Potrebno je samo napraviti vlastiti profil koji nudi sve ono što vam do sad nije bilo tako lako dostupno.

PROČITAJTE JOŠ: Hrvatska nije jedina koja nudi nekretnine uz more, ali bi trebala biti prva u oglašavanju

Sponzorirani sadržaj
Vaš komentar

Pratite nas na facebooku: