Mehanizam za dizanje čiovskog mosta vrijedan 7 milijuna kuna korišten samo osam puta!

Photo: Youtube/Screenshot/SlatinePortal

TROGIR – Mehanizam za podizanje novoga čiovskog mosta platili smo skoro sedam milijuna kuna, piše Slobodna Dalmacija.

Da je ova pozamašna investicija zaista bila neophodna, dokazuje podatak kako je most ove godine pokretan dva puta. Teško je očekivati da će srušiti lanjski rekord. Kada je korišten nevjerojatnih šest puta.

U ovu zavidnu statistiku “Hrvatske ceste” pribrojile su i pokretanja mosta radi popravka mehanizma za pokretanje mosta. Tako je, uspio se i pokvariti.

A ostala podizanja mosta zapisana u bilježnicu upravitelja provedena su bila isključivo na uporno traženje jedriličara. “Hrvatske ceste” bi im u ranim jutarnjim satima otvorile put, a kad bi se htjeli vratiti na vezove, zvali bi ih da “bace ključ”.

Možemo samo nagađati kako je proces propuštanja plovila izgledao ako ste, kojim slučajem, turist jedriličar i ne znate čovjeka koji zna čovjeka.

Dugačak proces

Zašto je to tako? Zato što raspored podizanja mosta čiji je mehanizam za podizanje mosta plaćen tih sedam milijuna kuna uopće ne postoji.

A budući da se rijetko pomiče, jedrilice privezane između starog i novog čiovskog mosta doslovce su zatočene investicijom plaćenom iz EU fondova. Most hrvatskih branitelja s pratećim sadržajima koštao je 163.854.452 kune i 39 lipa.

Usporedbe radi, postoje mostovi na Jadranu koji se pokreću dva puta dnevno, čime u 24 sata odrade godišnju kvotu ganc novoga čiovskog ponosa.

Iz odgovora “Hrvatskih cesta” između redaka da se iščitati kako smatraju da za podizačem plaćenim, da budemo precizni, 6.722.573,93 kune nema ni potrebe.

Naravno, zatočeni jedriličari, čija su plovila postala nekretnine, ne bi se složili, piše Slobodna.

Cijeli članak pročitajte OVDJE.

I.B.

Vaš komentar