Optužni prijedlog protiv direktora hotela Koločep zbog onečišćenja mora

Foto: DNŽ

KOLOČEP – Vodopravna inspekcija podnijet će optužni prijedlog protiv pravne osobe, odnosno Hotela Koločep i odgovorne osobe, direktora hotela, zbog onečišćenja mora u Donjem Čelu na Kalamoti, nakon što je dosad već zabrinjavajući broj puta došlo do zabrane kupanja u toj uvali. Nakon posljednje dojave o onečišćenja mora na toj lokaciji, inspektori su ponovno izašli na teren te su utvrdili određene nepravilnosti na odvodnom sustavu. Inspektori su izdali i novo rješenje o nužnoj sanaciji i dovođenju sustava odvodnje u funkcionalno stanje. 

Vodopravni inspektori ponovno su izašli na teren. Po drugi put ovoga ljeto proveli su inspekcijski nadzor Hotela Koločep na Donjem Čelu u Kalamoti. Nakon što su građani dojavili i fotografirali ponovno ispuštanje fekalija u more, a Zavod za javno zdravstvo potvrdio onečišćenje te izdao preporuku građanima da se do daljnjeg ne kupaju u toj uvali, inspektori koji su izašli na teren ponovno su utvrdili određene nepravilnosti u odvodnom sustavu hotel. No, ovoga puta, kako se barem čini, Hotel Koločep nije prošao lišot.

Kako doznaje Dubrovniknet, inspekcija će protiv pravne osobe i odgovorne osobe Hotela Koločep, direktora Ivana Marcusa Sabljića podnijeti optužni prijedlog, a zbog utvrđenih nepravilnosti u odvodnom sustavu hotela.

U njihovom odgovoru stoji:

Vodopravni inspektorat je temeljem dojave građana o ponovnom onečišćenju mora u Donjem Čelu na Kalamoti, te potvrdi onečišćenja od strane Zavoda za javno zdravstvo Dubrovačko-neretvanske županije da se kupanje na toj lokaciji ponovno ne preporučuje, obavio inspekcijski nadzor te utvrdio određene nepravilnosti na odvodnom sustavu. U skladu s odredbama Zakona o vodama pravnoj osobi izdano je rješenje o sanaciji i dovođenju sustava odvodnje u funkcionalno stanje, a protiv pravne osobe i odgovorne osobe u pravoj osobi podnijet će se optužni prijedlog.

Isto tako izvršen je i ciljani inspekcijski očevid sanitarne inspekcije, vezano za prijavu izlijevanja otpadnih voda u more, te je utvrđeno da je dispozicija otpadnih voda predmetnog hotela bila riješena pročistačem. Hotel je sanirao oštećenu cijev i izvršena je nabava nove te na mjestu onečišćenja nije uočeno daljnje onečišćenje. Nadalje je utvrđeno kako hotel redovito ispituje kvalitetu otpadnih voda, te odvozi mulj iz pročistača“ odgovorili su iz Državnog inspektorata, a dodali su i kako Zavod za javno zdravstvo Dubrovačko-neretvanske županije nastavlja s uzorkovanje mora s ciljem praćenje njegove kakvoće.

Ako nakon tri uzastopna uzorkovanja mora rezultati budu iznad propisanih IZO, postupit će se sukladno članku 27. Uredbe o kakvoći mora“ zaključili su iz Državnog inspektorata.

Upravo su ogorčeni mještani Donjeg čela, koji su se konstantno obraćali medijima i inspekcijama i upozoravali na onečišćenje mora, pomogli da sramotno ponašanje Hotela Koločep, koji u toj uvali posluje i od čijeg mora na kraju krajeva i zarađuje, dođe u fokus javnosti.

No, problem o kojemu smo dosad pisali više puta nije riješen – bit će kada hotel ozbiljno i odgovorno i temeljito riješi cijev koja ide izravno u more i iz koje cure fekalije, te kada mjera sankcije ne bude sama papirologija, već ključ u njihovim vratima i zatvaranje objekta.

PROČITAJTE JOŠ: More kod Koločepa danima zagađeno, otočani krive hotel, a direktor tvrdi: “Izvor zagađenja nije utvrđen”

Dubrovniknet

Vaš komentar