Internet stranica “European Best Destinations” i Rijeku proglasila najboljom

Foto: Boris Kačan

RIJEKA – Izborom koje provodi europska web stranica registrirana u Bruxellesu “European Best Destinations”, došao je red i na Rijeku.  Nakon niza gradova, manifestacija, prirodnih ljepota i maštovitih epiteta s dodatkom “najdestinacija”, i Rijeku su sad uvrstili na listu 10 najboljih europskih destinacija u 2020. godini.

Ova web stranica svoj izbor temelji na navodnim  glasovima putnika iz 179 zemalja iz cijelog svijeta. Kako to uvijek biva, ova web stranica na liste uvrsti i velike turističke destinacije poput Pariza, Berlina, Madrida, Rima i Praga, kako bi borba manje razvikanih destinacija djelovala uspješnijom.

Kad je otvorio web stranicu, Maximilien Lejeune je istu proglasio i organizacijom istog imena, sa sjedištem u Bruxellesu. Funkcioniraju tako već čitavo desetljeće sa svrhom promoviranja europskog turizma i kulture. Promocija uključuje i natjecanje, pa se u određenoj kategoriji uvrsti nekoliko lokacija s određenim rokom kad možete glasati. Pa ukoliko dovoljno ustrajno stišćete klik na svog favorita, možda se upravo vaša destinacija proglasi najboljom.

Da se razumijemo, čovjek nije ništa lagao – on i njegova organizacija smatraju da je u tom trenutku, kad se njima sprdne, neka lokacija – zapravo europska naj destinacija. Turističke zajednice Pariza, Londona ili pak Barcelone to baš i ne dira pretjerano jer i bez toga imaju dovoljno posla. No spoznaja da se nalazite u “konkurenciji” s nekim od tih gradova, pa ih i “pobijedite”, hrvatske sredine (pardon, naj-destinacije), dovodi u delirij. Tako se dogodilo da je u nekoliko navrata delegacija s navedene internetske stranice posjećivala Hrvatsku, gdje su ih oduševljeni “najdestinaćani” častili, hvalili i zahvaljivali im na dodjeljenom virtualnom vijencu i tituli za koju su se mukotrpnim i upornim klikanjem i sami izborili.

Iako u Gradu Rijeci ovo natjecanje drže ozbiljnim, pa “izvrstan visoki plasman” Rijeke tumače kao “rezultat cjelogodišnjeg kontinuiranog rada na promociji destinacije i potvrda sve boljeg pozicioniranja Rijeke na svjetskoj turističkoj karti”, činjenica je da ova web stranica nabere klikova koliko i ispodprosječni bloger i u Europi i nije baš tako poznata, niti važna. Podsjetimo, Morski HR je raskrinkao ovu navodnu organizaciju, koja na svojim stranicama nema broja telefona ni službene adrese, što bi za ozbiljnu instituciju takvog karaktera bilo uobičajeno. Mogućnost da im se obratite možete ostvariti putem obrasca za komunikaciju i to je otprilike to. Ono što postoji na njihovim stranicama jest broj poštanskog pretinca bez adrese: “1150 Bruxelles, Belgija” i e-mail adresa: contact@europeanbestdestinations.org.

Svakako odgovara istini i pošteno je reći da je Rijeka prepoznata kao destinacija s vrlo snažnim identitetom i multikulturalnošću, koja u potpunosti opravdava slogan Europske prijestolnice kulture – Luka različitosti. Brojne manifestacije koje se održavaju tijekom cijele godine pretvorile su Rijeku u jednu od najboljih europskih city break destinacija, a dokaz tome je i ovaj sjajan rezultat. Ali razna navodna virtualna natjecanja treba ipak uzeti s dozom rezerve.

Jurica Gašpar

PROČITAJTE JOŠ:

Stalno slušate o pojmu “najdestinacija”? Vrijeme je da se priča raskrinka

 

Vaš komentar