Foto: MPPI

Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture savjetuje svim građanima da u nadolazećim danima sve aktivnosti koje se odnose na njihove obveze i prava iz nadležnosti Uprave sigurnosti plovidbe, lučkih kapetanija i ispostava lučkih kapetanija realiziraju elektronskim putem.

Na internetskim stranicama dostupni su i obrasci različitih zahtjeva koje građani mogu samostalno ispuniti i dostaviti poštom ili elektronski na adrese koje su također objavljene na internetskim stranicama:

  1. Ukrcaj i iskrcaj pomoraca u međunarodnoj plovidbi
  2. Zahtjev za ishođenje svjedodžbe i uvjerenja o osposobljenosti
  3. Upis plovnih objekata
  4. Zahtjev za obavljanje tehničkog pregleda
  5. Prijava pomorske nezgode ili nesreće

Iz Ministarstva podsjećaju kako su na platformi e-Građani dostupne javne usluge ePlovilo i eNautika putem kojih građani također mogu podnijeti određene zahtjeve i to:

ePlovilo:

  • ishodovanje izvatka iz Upisnika brodova u obliku elektroničke isprave
  • vlasnicima plovila omogućuje predavanje zahtjeva za redovni tehnički pregled

eNautika:

  • prijavu dolaska i plovidbe strane brodice ili jahte te hrvatskog čamca u

unutarnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Republike Hrvatske

  • ishođenje elektroničke potvrde o uplati naknada za sigurnost plovidbe i zaštitu
  • informativni izračun turističke pristojbe

Preporučuje se plaćanje internetskim bankarstvom. U slučaju potrebe za izravnim kontaktom sa službenicima Uprave sigurnosti plovidbe svi građani se upućuju do daljnjega na korištenje telefonskih brojeva objavljenih na Internet stranici Ministarstva mora, prometa i infrastrukture:

U slučajevima kada je dolazak u neku od lučkih kapetanija, ispostava lučkih kapetanija ili Uprave neophodan i neodgodiv, nastavno na objavljene preporuke Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, molimo svoj red pričekajte na preporučenoj udaljenosti od drugih posjetitelja ili u zoni koja je određena u prostoru pojedine lučke kapetanije ili ispostave lučke kapetanije, odnosno u zgradi Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.

D.G.

Vaš komentar