DIV GRUPA: “Naše brodogradilište isporučilo jednu od najvećih poluuronjivih teglenica na svijetu”

Foto: DIV

Nova akvizicija DIV Grupe norveško brodogradilište Kleven Verft AS završilo je prvi veliki projekt nakon preuzimanja. Isporučena je obnovljena i rekonstruirana teglenica Boabarge 33, koju je nakon probnog uranjanja preuzeo norveški vlasnik Boa Barges AS-u.

Teglenica se modifikacijom povećala širinu s 36 na 60,4 metra, a nosivost je povećana na 30.200 t. Osim toga, postavljeno je osam novih plutajućih tornjeva, a dvije postojeće palubne kućice proširene su za oko 12 metara te je na palubi postavljen pokretni sustav za betonske kesone.

 

Nakon što je Kleven Verft AS isporučio teglenicu Boa Barges AS-u, brod je obavio probni zaron u uvali ispred brodogradilišta. Boabarge 33 je jedna od najvećih poluuronjivih teglenica na svijetu, a najveća ovakovog tipa izvedbe.Najdublji gaz probnog zarona bio je 29,6 metara, tako da je glavna paluba bila čak 21 metar ispod razine mora. U tom su trenutku samo dva metra plutajućih tornjeva i palubnih kućica bili vidljivi nad morskom površinom.

Teglenica je tijekom modifikacije izrazito proširena: paluba se proširila na oko 5800 četvornih metara i posebno je izgrađena za predstojeći poslovni angažman. Plovilo će biti odmah otegljeno do obale Dakara u zapadnoj Africi. Tamo će se Boabarge 33 koristiti za prijenos velikih betonskih kesona koji će tvoriti lukobran u projektu Tortue Field Development.

 

Osim ovog projekta, Kleven Verft je u prosincu 2019. isporučilo hibridni transportni brod MS Fridtjof Nansen, a trenutno radi na četiri važna projekta obnove za Hurtingruten (pandanu Jadrolinije) i izgradnji ribarskog broda/plivarice za Nordnes Gruppen.

Nakon preuzimanja, Kleven Verft AS je uspješno nastavilo raditi i isporučivati vrhunske  proizvode, a DIV grupa je pronašla brodogradilište koje je u stanju nadopuniti njene mogućnosti, pogotovo opremanja novogradnji složenom opremom, poručuju iz kompanije. 

D.G.

Vaš komentar