Krenula kampanja „Dubrovnik is not going anywhere, it is waiting for you“

Foto: Boris Kačan

DUBROVNIK – Turistička zajednice grada Dubrovnika  pripremila je kampanju promocije Dubrovnika pod nazivom  „Dubrovnik is not going anywhere, it is waiting for you“, koja će se provoditi putem društvenih mreža.

Promocija je krenula danas, 1. svibnja, a usmjerena je na emitivna tržišta poput Skandinavije, Ujedinjenog Kraljevstva , Njemačke, Slovenije. Kampanja će se prikazivati i na domaćem tržištu te će se postepeno uključivati tržišta s kojima će biti uspostavljene direktne avio-linije, a za što je iznimno važna aktivacija dubrovačke zračne luke.

Na sjednici Turističkog vijeća donesena je i odluka o smanjenju plaća u Turističkoj zajednici grada Dubrovnika od 15 posto,  a direktorica Ana Hrnić zadužena je da do 1. lipnja 2020. godine Turističkom vijeću dostavi prijedlog nove sistematizacije radnih mjesta i reorganizacije rada Turističke zajednice grada Dubrovnika.

I.B.

 

 

Vaš komentar