Poboljšajte kvalitetu života i zdravlje uz redovno konzumiranje svježe morske hrane

Foto: Pixabay

Ubrzani način života i brza hrana su uvelike olakšale život pogotovo u urbanim središtima. Isto tako, upravo takav način života donio je do mnogih zdravstvenih problema poput mentalnih bolesti, kardiovaskularnih problema i reumatskih simptoma. Morska hrana je izrazito zdravi izvor proteina, minerala, vitamina i masnih kiselina koji pozitivno utječu na općenito zdravlje. 

Neki ljudi totalno vole morsku hranu, dok ju neki ne mogu ni smisliti. Jedno je sigurno – konzumiranje svježe morske hrane sa sobom nosi mnogo zdravstvenih benefita. 

U nastavku teksta pročitajte neke od najznačajnijih zdravstvenih benefita konzumiranja morske hrane. Nikad ne znate, možda se i najokorjeli protivnici morske hrane odluče probati svježe pripremljenu ribu sa žara.

Što je ako ste željni ukusne i svježe morske hrane, a ne živite blizu mora? Ne brinite se, trgovački lanci poput Konzuma u svojoj svakodnevnoj ponudi nude raznolik izbor svježe morske hrane. Novi Konzum katalog nudi izrazito raznolik izbor morske hrane po promotivnim cijenama, tako da svakako zavirite u njihovu trenutnu ponudu. 

1- Zdravije srce i kardiovaskularni sustav

Jedan od često spominjanih benefita morske hrane je promoviranje kardiovaskularnog zdravlja. Naime, zanimljivo je da ljudi koji konzumiraju plavu ribu na dnevnoj razini imaju manje šanse za rizične srčane Morska hrana ja puno Omega-3 masnih kiselina i ostalih zasićenih masnih kiselina koje smanjuju kolesterol u krvi, te samim time smanjuju i rizik od teških srčanih bolesti. 

2- Poboljšavanje cirkulacije

Što smo stariji tako nam je cirkulacija lošija, te je izrazito važno konstantno poboljšavati tok krvi kroz razne načine. Omega-3 kiseline smanjuju rizik od zagrušavanja krvi i upala tako da proizvode hormone koji su zaduženi za smanjivanje rizika ugrušavanja krvi. Isto tako, Omega-3 masne kiseline uvelike smanjuju rizik od tromboze koja može biti kobna. 

3- Promoviranje mentalnog zdravlja

Na temelju raznih istraživanja, dokazano je da redovito konzumiranje Omega-3 masnih kiselina smanjuje rizik od mentalnih bolesti poput depresije i anksioznosti. Na temelju ispitanika, dokazano je da su ispitanici s manjim razinama omega-3 u krvi podložniji depresiji i ostalim mentalnim poremećajima. 

4- Promoviranje zdravlja zglobova 

Zglobovi su izrazito važni mehanizmi u našem tijelu, te se tijekom vremena zglobovi troše i uzrokuju različite probleme poput artritisa i sl. Zanimljivo je da se često konzumiranje ribe koja je bogata omega-3 masnih kiselinama povezuje s ublažavanjem bolova u zglobovima i reumatskih bolesti

5- Bogat izvor esencijalnih nutrijenata 

Ovisno o kojoj vrsti hrane se radi, morska hrana je izrazito bogata esencijalnim nutrijentima i mineralima koji su važni za oporavak i promoviranje zdravog načina života. U plavoj ribi tako možete naći B kompleks vitamin skupa s vitaminom D i A. Sitna plave riba bogata vitaminom A, B i D je srdela, inčun, papalina i skuša, dok su tuna, palamida i iglun veće plave ribe koje obitavaju u Jadranskom moru. B vitamin pozitivno utječe na razinu energije i mentalno zdravlje, D vitamin je odličan kod razvoja kostiju, te A vitamin promovira zdravlje očiju. 

Koliko često konzumirate morsku hranu, te koja vam je najdraža?

Sponzorirani sadržaj
Vaš komentar