Poruka na vratima iznervirala poduzetnika, pa im odgovorio: “Ti si tamo da te uznemiravaju, debilu lijeni.”

Foto: Facebook

UMAG – Poduzetnik Saša Cvetojević odlučio se “obračunati” s djelatnicima Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje i Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje putem svojeg Facebook profila. Riječ je o ispostavama u Umagu, a iznervirala ga je obavijest zalijepljena na vratima koja posljednjih dana kruži društvenim mrežama.

Na papiru piše “HZMO ne radi do daljnjega. HZZO nije nadležan za davanje informacija o njihovom radu, ne uznemiravati djelatnike HZZO.” Očito iživciran viđenim, Cvetojević je odlučio reagirati podužim statusom na Facebooku.

Prenosimo ga u cijelosti.

“[UHLJEBI U UMAGU] Kome i dalje nije jasno sto je sve loše u ovoj poruci?
Tko će odgovarati za ovakvu poruku, koja pokazuje sav prezir prema nama koji ove plaćamo?
Tko je voditelj područnog ureda HZZO UMAG koji je odobrio ovo? Hoće li biti smijenjen ili dobiti otkaz?

1. HZMO ne radi do daljnjega? Zašto ne radi? Plaćamo ih da rade. Do kad je daljnje? Ovo prevedeno znači: Ko vas j***, dosadna stoko, ne moramo mi vama polagati račune. Ne radimo do daljnjeg, nismo #niprije i ne možete nam ništa.

2. HZZO nije nadležan? Netočno, po ZUP-u, ako tijelo javne vlasti nije nadležno, ono mora zaprimiti upit i proslijediti ga nadležnima. Ne otjerati korisnika, građanina, pacijenta, umirovljenika itd. – nek’ se snalazi sam.

Članak 18. Zakona o općem upravnom postupku kojeg bi svaki uhljeb trebao poznavati, ali očito ih nije briga. Poznavanje tog zakona provjerava se i na stručnom ispitu, ali briga njih. Ključno je biti nenadležan.

“Kad javnopravno tijelo nije nadležno za primitak podneska koji je podnositelj osobno predao odnosno koji se primi na zapisnik, službena osoba upozorit će na to podnositelja i uputiti ga na nadležno tijelo. Ako podnositelj i dalje zahtijeva da se njegov podnesak primi, službena osoba dužna je primiti takav podnesak i bez odgode uputiti ga nadležnom tijelu te o tome obavijestiti stranku.”

Dakle – objasnite voditelju ureda HZZO-a da su on i njegovi sluzbenici DUŽNI primiti stranke ako one to žele, čak i primiti upit ili podnesak i za HZMO, te isti prosljediti dalje i obavijestiti stranku. Inače krše temeljni zakon po kojem su zaposleni (namjerno nisam napisao rade).

3. Ne možeš uopće, nikada u komunikaciji s korisnicima svojih usluga, reći da oni tebe uznemiravaju. NE MOŽEŠ i NE SMIJEŠ! Ti si tamo da te uznemiravaju, debilu lijeni. Ti si plaćen da sjediš na j***nom šalteru i smješkaš se dok te mi uznemiravamo glupim pitanjima. Ti nama ne trebaš, smore nepotrebni, nego su tvoji uhljebljeni pajdaši smislili da moramo tebi po kojekakve njima potrebne p**darije, umjesto da te oni direkt pitaju i nas puste na miru. Vi uznemiravate nas, svakodnevno!

4. Živim za dan kad će vas zamijenit loš kompjuter, kako je zamijenio tetu na SDK/ZAP/FINI kojoj sam morao svaki dan na šalter da bi pitao koliko novca imam na svom računu. Na žalost, ta teta je dočekala penziju iako je bila zamijenjena kompjuterom, nadam se da vi nećete.”

I.B.

[UHLJEBI U UMAGU] Kome i dalje nije jasno sto je sve lose u ovoj poruci? Tko ce odgovarati za ovakvu poruku, koja…

Posted by Saša Cvetojević on Wednesday, July 8, 2020

Vaš komentar