Mladi IT stručnjak se vratio iz Irske i na Viru pokrenuo besplatnu web platformu za pomoć otočnom turizmu

Foto: Kažimir Škrbić

VIR – Mladi virski marketinški i IT stručnjak Tomislav Lukić sa suprugom Mateom pokrenuo je platformu s besplatnim marketingom za sve poslovne subjekte na otoku Viru. U svega nekoliko dana ta web platforma, Otok Vir (otokvir.eu), uspjela je privući desetke poslovnih subjekata na Viru, u prvom redu turističke iznajmljivače i ugostiteljske objekte, kako bi se stvorilo jedinstveno online mjesto na kojemu korisnici samostalno mogu kreirati svoje račune te dodavati svoje turističke objekte ili predstavljati poslovanje. Na istom mjestu krajnji korisnici platformu mogu također koristiti za pronalazak i odabir najboljih virskih proizvoda i usluga, pa im je zajednički nazivnik zapravo već sadržan u podnaslovu platforme: Pronađi sve što trebaš – vrhunski smještaj, tvrtke i usluge, restorane, plaže i popularna događanja.

– Sve je potpuno besplatno, jer je inicijalna ideja ovog projekta bila stvoriti online mjesto gdje poslovi pogođeni pandemijskom krizom mogu oglašavati svoje poslovanje. Za sada imamo dvadesetak novih računa, a plan nam je do početka ljetne sezone imati minimalno stotinjak registriranih poslovnih subjekata. Na ovaj način želimo biti dio rješenja u borbi s pandemijom, a uključiti se mogu svi – kaže Tomislav Lukić, mladi IT stručnjak i magistar ekonomskih znanosti specijaliziran za razvoj web stranica i digitalni marketing, koji je početnu ideju sa svojom suprugom Mateom Lukić brzo pretočio u virtualnu stvarnost. Na platformi je Lukić za sve koji se prvi put koriste ovakvim marketingom postavio i nekoliko video prezentacija, u kojima korisnicima, korak po korak, objašnjava kako otvoriti račun te predstaviti svoje poslovanje.

– Sve je vrlo jednostavno, ali svejedno svima zainteresiranima vrlo rado odgovaram na pitanja ili objašnjavam eventualne nejasnoće. Ova je platforma jedan od projekata na kojemu radim kroz svoj obrt, jer sam o takvom tipu projekta razmišljao već neko vrijeme. Dolaskom pandemije shvatio sam kako bi digitaliziranje poslovanja i online sadržaja bilo dobro rješenje, pa je platforma zamišljena kao besplatno mjesto za dodavanje svojih objekata na jednom mjestu – ističe Tomislav, koji očekuje kako će se uskoro veći dio poslova i poslovnih ponuda pronaći na najjednostavniji mogući način na platformi, dok će korisnici dobiti mogućnost velikog izbora.

– Ono što je najvažnije, objekti, poslovi i cjelokupna ponuda mogu biti ocijenjeni, kako bi krajnji korisnici bili sigurni da biraju najkvalitetnije – napominje mladi IT stručnjak koji je sa svojom suprugom Mateom stalno na putu od Rijeke do Vira, odnosno tako je posao funkcionirao do krize s koronom, a prije toga četiri je godine živio i radio u Irskoj u IT sektoru. Iako poslovne prilike u Irskoj nisu bile nimalo loše, Tomislav i Matea odlučili su se vratiti u Hrvatsku i okušati u biznisu u domaćim uvjetima. Virska je platforma izazov i dobar ulaz na otok kojemu je turizam identitet, a to je zapravo budućnost ovog web sadržaja.

U trenutku kada profunkcionira turizam, fokus marketinga na platformi se prebacuje na korisnike koji će, na primjer, željeti pronaći adekvatan smještaj ili restoran na Viru. Jednostavno kreiraju račun, ulogiraju se preko Facebooka ili Google računom te pretražuju ponudu s ocjenama – računa Lukić na uspjeh svoje jednostavne i besplatne platforme, koja je nastala u spoju njegovog marketinškog obrazovanja te IT zanata kojega je ispekao u Irskoj.

Kažimir Škrbić

PROČITAJTE JOŠ:

VIR Otok idealan za kampiranje

Vaš komentar