2 min. čitanja

Putnici s Hvara ogorčeni na pomorsko povezivanje i “neorganiziranost u operativi Jadrolinije”

Putnici s Hvara ogorčeni na pomorsko povezivanje i “neorganiziranost u operativi Jadrolinije”
Foto: Facebook

HVAR – U redakciju nam se javio građanin koji se osvrnuo na događaj s Hvara, gdje je, kako tvrdi “zbog neorganiziranosti rukovoditelja u Jadroliniji”, 40-ak putnika doživjelo velike neugodnosti. Bilo je veliko jugo i najavljeno je da neće ploviti katamarani, umjesto kojeg su očekivali trajekt. U kaosu “hoće-neće”, putnici su ostali na škoju, a evo i što se dogodilo.

– U ponedjeljak, 31. kolovoza 2020. godine, dogodio se nemili događaj zbog neorganiziranosti rukovoditelja u Jadroliniji, čime je 40 tak putnika doživjelo velike neugodnosti – piše čitatelj, čije pismo prenosimo u cijelosti:

“Zašto zbog birokracije i neorganiziranosti moraju ispaštati putnici?

Naime, 30 kolovoza vremenske prilike nisu dopustile da katamaran na državnoj liniji Split-Hvar-Prigradica-Korčula isplovi, a slijedom toga niti sljedećeg jutra spomenuta linija ne plovi. Procedura je takva da brodar Kapetan Luka obavijesti Jadroliniju da njihov katamaran ne plovi, kako bi prema plovidbenom redu u tom slučaju u luku Hvar pristao brod koji putuje iz Vela Luke. To je sve odrađeno uredno, te popodne 31.08. dolazi potvrda iz operative Jadrolinije, kako će trajekt Korčula, kao i inače u takvoj situaciji pristati u luku Hvar, te je djelatnica agencije Jadrolinije u Hvaru o tome i dala obavijest i prodavala putne karte.

U ponedjeljak ujutro, agent – operativac gosp. Milić prvo potvrđuje agenciji Hvar dolazak broda, da bi nekoliko minuta kasnije – rekao kako “Korčula” neće pristati! Naime, zapovjednik na brodu je novi i “navodno” nije znao za tu odredbu da brod pristaje kada katamaran ne plovi, te da mu je spomenuti gosp. Milić tek malo prije javio za pristajanje u Hvaru. Onda je zapovjednik rekao kako vrijeme u luci nije za pristatati (bila je mirno – bonaca), a nakon što je uvidio da je uistinu tako, na kraju rekao da brod ne može otvoriti bočna vrata – jer su vozila tik do njih pa se ne mogu otvoriti – iako u garaži postoje iscrtane trake u kojima se kreću vozila! Osim toga, ujutro se već trebalo znati za pristajanje u Hvaru,te je trebalo omogućiti otvaranje vrata, iako bi se to trebalo smatrati normalno.

Dakle, operativa je zakazala jer nije vodila računa da je na brodu novi zapovjednik, i nije brodu ništa javila do 20-ak min pred uplov broda, nakon toga zapovjednik prebacuje odgovornost na operativca, a ovaj se pravdao da ne može ništa učiniti, iako su iz operative potvrdili pristajanje trajekta, i prodavanje putnih karata.

Osim ovoga, jučer je na stranici Jadrolinije bilo objavljeno kako katamaran iz Vela Luke neće ploviti, a isti je ujutro ipak isplovio bez obavijesti o tome.

Bilo je tu stranaca, ali i domaćih ljudi s djecom koji su morali na pregled u bolnicu.

Zašto zbog birokracije i neorganiziranosti moraju ispaštati putnici?”, pita se čitatelj, koji upozorava i na javno dostupan red plovidbe gdje stoji da brod pristaje u Hvaru ako ne plovi katamaran.

O ovom događaju pisali su i na lokalnoj Facebook stranici Žveljarin.

https://www.facebook.com/109996104152251/photos/a.114575770360951/120023456482849/?type=1&theater

D.G.

PROČITAJTE JOŠ:

OLUJNO JUGO Upozorenje za pomorce, upaljen narančasti meteoalarm, ne plove katamarani
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.