2 min. čitanja

Pipi odgovara homofobnim hejterima: “Da se ne podigne vika, ovaj mi je samo prika”

Pipi odgovara homofobnim hejterima: “Da se ne podigne vika, ovaj mi je samo prika”
Foto: Dalmacijavino / Facebook

Splitska firma Dalmacijavino nastavlja s kampanjom za svoje najpoznatije bezalkoholno piše Pipi. Na društvenim mrežama objavili su ovih dana novu sliku koja prikazuje dvojicu muškaraca u baru, podignutih kragni, dok jedan pije koktel, a drugi, naravno, Pipi.

Nakon što se predsjednik konzervativne katoličke udruge Vigilare  Vice Batarelo iz nekog razloga uvrijedio pa javno popljuvao reklamu i pozvao na bojkot Dalmacijavina, iz ove kompanije su uzvratili njemu i ostalim dežurnim hejterima novim prigodnim crtežom i rečenicom: “Da se ne podigne vika, ovaj mi je samo prika”.

Neki su kukali što su samo muškarci na plaži, pa su iz marketinga Dalmacijavina udovoljili i njihovim željama.

Foto: Screenshot / Facebook

No Batarelo i ekipa se nisu dali smesti. Bijesu nema kraja i javno proglašava svojevrsnu “pobjedu”, jer je određen broj istomišljenika odlučio bojkotirati ovo piće.

“Mimo svih vaših masovnih kontrola i indoktrinacija 4 TISUĆE ljudi su potpisali online peticiju i bojkotirati će Pipi (naročito hvala restoranima koji su rekli da više neće prodavati taj sok), a ova zadnja kampanja je samo dio damage control (kontrola štete) strategije nakon negativne reakcije kupaca i… Nema ljutne nego mi je iskreno žao vas jadni hedonista, sekularista i prazni relativista koji promovirate ovakve gluposti u jednoj katoličkoj Hrvatskoj u kojem vjera nikada neće nestati. Štoviše vaše patetične provokacije vidimo kao vaš vapaj te nas samo ohrabruje da molimo Isusa Krista za vaše obraćenje i za cijeli hrvatski narod. Deus vult!”, pokušao je pojasniti Vice koji pritom javnosti nije otkrio bojkotira li i Cocktu, drugi jaki brand Dalmacijavina.

Jedno je jasno, iz ove kompanije se previše ne zamaraju pobjedama ili porazima, jer je reklama očito uspjela, pa heštegom poručuju #bolimePipi.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10160411202882818&set=a.10151527765127818&type=3&theater

PROČITAJTE JOŠ:

Nova reklama za Pipi jednima uzbunila osjećaje, drugi kažu “Svaka čast!”

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.