Foto: Boris Kačan

STUTTGART – Hrvatska turistička ponuda predstavljena je na virtualnom izdanju sajma CMT u Stuttgartu, izvijestio je direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Romeo Draghicchio. Sajam CMT prvi je veći turistički događaj u Njemačkoj u ovoj godini koji označava početak razdoblja veće turističke prodaje i promocije u 2021. godini. Sajam inače bilježi više od 250 tisuća posjetitelja, najviše iz pokrajine Baden-Württemberg, ali je ove godine zbog epidemioloških mjera održan u virtualnom obliku.

 – Predstavljanje hrvatske ponude na sajmu CMT važan je dio promocije i pozicioniranja naše zemlje na njemačkom tržištu s kojeg najviše posjetitelja bilježimo iz južnih pokrajina poput Baden-Württemberga. Uz atrakcije koje turisti mogu posjetiti u Hrvatskoj, glavne teme naše prezentacije bile su novosti i trendovi u hrvatskoj turističkoj ponudi kako bi svim zainteresiranim posjetiteljima poručili da je Hrvatska sigurna i dobro pripremljena turistička destinacija. Najveći interes izražen je za hrvatsku kamping ponudu obzirom da je sajam CMT tradicionalno interesantan upravo toj skupini turista istaknuo je Romeo Draghicchio, dodavši kako su virtualni posjetioci sajma mogli uživo pratiti nastupe i prezentacije pojedinih destinacija te putem online chata tražiti informacije o ponudi i situaciji u destinacijama.

Kao i prijašnjih godina, u sklopu sajma predstavljeni su rezultati renomiranog turističkog istraživanja „Reiseanalyse 2021.“ instituta FUR. Reiseanalyse svake godine daje pregled ponašanja i potrošnje njemačkih turista u protekloj turističkoj godini te predviđa glavna kretanja turističke potražnje za nadolazeću turističku sezonu.

Vezano za putovanja u 2021., istraživanje otkriva kako će odlučujući faktor prilikom donošenja odluke o putovanju biti važeće mjere protiv širenja korona virusa, a kao ostali bitni faktori izdvajaju se fleksibilnost, smanjivanje rizika za klijente, sigurnost na putovanju te visoki higijenski standardi. 

Prema dobivenim rezultatima, u 2021. godini očekuje se manji interes za putovanjima zrakoplovom i udaljenim destinacijama jer će prednost imati bliže destinacije u koje se može putovati automobilom i koje pružaju mogućnost distanciranja od ostalih gostiju.

Iako je ukupna sklonost za putovanjima u 2021. godini na dobroj razini, njihova će realizacija ovisiti i o mogućnostima, odnosno raspoloživom vremenu i budžetu te želji za putovanjima koja kod Nijemaca ostaju neizostavni dio životne kvalitete.

I.B.