1 min. čitanja

Trendovi njemačkih putnika u 2021. godini – Sigurnost i higijenske mjere osnovni preduvjeti za putovanja

Trendovi njemačkih putnika u 2021. godini – Sigurnost i higijenske mjere osnovni preduvjeti za putovanja
Foto: Boris Kačan

Brojna istraživanja pokazala su kako se uslijed globalne pandemije korona virusa mijenjaju i navike njemačkih putnika u 2021. godini, izvijestila je voditeljica Ispostave Hrvatske turističke zajednice u Münchenu Nera Miličić.

– Procjenjuje se kako prošle godine na ljetni odmor zbog straha od pandemije korona virusa nije putovalo 41 posto Nijemaca, dok će na njihovu konačnu odluku o putovanjima u 2021. godini snažan utjecaj imati proces procjepljivanja populacije. Naime, rezultati istraživanja jedne od najvećih svjetskih online agencija eDreams Odigeo pokazuju kako 46 posto Nijemaca cijepljenje smatra neophodnim uvjetom za putovanja izvan Njemačke – poručila je Nera Miličić.

Prema Booking.com analizi, 56 posto putnika će prilikom putovanja biti opreznije, ali će i dalje putovati, dok će 38 posto Nijemaca imati strože kriterije pri odabiru smještaja, a pri tome će posebno voditi računa o zdravlju, higijeni, čistoći i sigurnosti. Više od polovice ispitanika radije će izabrati smještaj i destinaciju s jasno naznačenim mjerama sigurnosti.

Generalni trendovi putovanja u 2021. godini prema Booking.com analizi su samostalna, luksuzna i kraća putovanja, kulinarski užici i regionalna hrana te odmor s obitelji i prijateljima. 60 posto sudionika istraživanja za ljeto 2021. priželjkuje „opuštajući odmor i uživanje u lokalnim gastro specijalitetima“.

Najveća svjetska tražilica za kuće za odmor HomeToGo također je provela istraživanje i to na 16 milijuna korisnika. Istraživanje je pokazalo kako će 70 posto ispitanika putovati u ovoj godini, 71 posto će putovati autom, a 61 posto preferira kuću za odmor u prirodi. Prema FeWo-direktu, potražnja za kućama za odmor daleko od gradova porasla je za 650 posto u drugoj polovini 2020.

Također, Njemačka udruga turizma DRV predstavila je novi trend „home officea na sunčanoj lokaciji“, takozvanog Bleisure Worka – Business and Pleisure Work. Ispitanici koji već sada istražuju takve mogućnosti su uglavnom muškarci od 19 do 39 godina na srednjim i višim menadžerskim pozicijama.

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.