Foto: Boris Kačan

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj održalo je uspješnu i iznimno posjećenu virtualnu poslovnu radionicu i prezentaciju koja je okupila stotinjak predstavnika turističkih agencija, turoperatora i aviokompanija među kojima su primjerice TUI France, Kuoni France, TVL Voyages, Air France i dr. 

– Riječ je o prvoj u nizu planiranih virtualnih radionica na francuskom tržištu tijekom koje smo predstavili hrvatsku turističku ponudu s naglaskom na sigurnosne protokole u putovanjima i Safe stay in Croatia oznaku, a predstavljene su i aktualne te planirane marketinške kampanje. Eventu su se odazvali neki od najznačajnijih agencija i turoperatora na francuskom emitivnom tržištu te agencije koje se uslijed aktualnih trendova sve više prebacuju na bliske, dostupne i sigurne europske destinacije – istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica, nadodavši kako su tijekom eventa aviokompanije Croatia Airlines, Air France, Volotea i Transavia predstavile planirane linije za ovogodišnju sezonu.

Croatia Airlines za ljetno je razdoblje najavila svakodnevne zračne linije iz Pariza za Zagreb, četiri zračne linije tjedno iz Pariza za Split i Dubrovnik te jednu zračnu liniju iz Lyona za Split. Air France istaknuo je kako se od početka lipnja do kraja rujna planira otvaranje zračnih linija za Split i Dubrovnik, dok bi u visokoj sezoni za Dubrovnik trebalo operirati jedanaest letova, a za Split šest letova tjedno. Od 29. ožujka započet će operirati i svakodnevni letovi iz Pariza za Zagreb. Volotea za 2021. godinu najavljuje zračne linije za Dubrovnik i Split iz Lyona, Bordeauxa, Marseillesa, Nantesa i Touleusea te zračne linije Strasbourg – Dubrovnik i Nice – Split. Zračna kompanija Transavia najavila je red letenja za Hrvatsku za razdoblje od 29. ožujka do 2. listopada. Iz Pariza za Dubrovnik i Split operirat će pet letova tjedno te dva leta tjedno iz Nantesa za Dubrovnik. Sve zračne kompanije istaknule su izuzetnu brigu za poštivanje epidemioloških i higijenskih mjera, čime žele  zadobiti povjerenje klijenata, a istaknule su i neophodnost prilagodbe aktualnoj situaciji koja može izazvati određene promjene u redu letenja.

– Tijekom ožujka i travnja na tržištu Francuske provodit ćemo kampanju koja će za cilj imati pozicioniranje naše zemlje kao sigurne turističke destinacije, dok glavnu pozivnu kampanju planiramo provesti s početkom svibnja, ovisno o epidemiološkoj situaciji na nama uvijek važnom i interesantnom tržištu Francuske – izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić

Popularnost Hrvatske na francuskom tržištu potvrđuju i brojne medijske objave te je jedan od najutjecajnijih francuskih specijaliziranih časopisa o putovanjima GEO, kojeg prati više od 3,4 milijuna čitatelja, na svojoj web stranici objavio članak Quelles sont les plus belles villes de Croatie?“, odnosno  „Koji su najljepši hrvatski gradovi?“. Riječ je o članku u kojem se mogu doznati najzanimljivije informacije i pojedinosti o jedanaest hrvatskih destinacija, odnosno o Splitu, Hvaru, Zagrebu, Šibeniku, Rovinju, Puli, Dubrovniku, Zadru, Trogiru, Brelima i Supetru. 

D.G.