2 min. čitanja

POTPISAN UGOVOR Kreću radovi na rekonstrukciji Lapadske obale u Dubrovniku

POTPISAN UGOVOR Kreću radovi na rekonstrukciji Lapadske obale u Dubrovniku
Foto: Grad Dubrovnik

DUBROVNIK – Dubrovački gradonačelnik Mato Franković potpisao je danas ugovor s predstavnicima izvođača radova i stručnog nadzora za radove na rekonstrukciji i proširenju Lapadske obale. Investicija je vrijedna 70 milijuna kuna, koje je Grad Dubrovnik osigurao bespovratno kroz europske fondove i nacionalna sredstva.

– Ovaj projekt uistinu smatram velikim uspjehom ove gradske uprave, ovo je najveći cestovni infrastrukturni projekt u užem centru grada još od izgradnje ”bulevara” u Lapadu. Sve građevinske dozvole ishodovala je ova gradska uprava i zahvalio bih se našim upravnim odjelima koji su omogućili da se to ostvari, od UO za izgradnju koji je bio zadužen za dozvole, do UO za poslove gradonačelnika koji je rješavao imovinsko-pravne odnose te UO za europske fondove koji su odradili tehnički dio prijave projekta – istaknuo je gradonačelnik Mato Franković.

Projekt je, naime, u potpunosti financiran izvanproračunski, europskim i nacionalnim sredstvima.

– Pametno gospodareći resursima Grada okrenuli smo se europskim fondovima i zahvaljujući tome građani ovog grada izgradnju neće platiti ni jednu kunu – kazao je gradonačelnik Franković, dodajući kako je projekt uređenja Lapadske obale kruna na kraju mandata ove gradske uprave, koja je za gradske projekte osigurala milijardu kuna ugovorenih bespovratnih sredstava.

Riječ je o iznimno zahtjevnom projektu, na kojem će trebati uskladiti suživot stanovnika Lapadske obale i normalno funkcioniranje objekata s radovima izgradnje.

– Nadam se da ćemo sve završiti u zadanim rokovima, prvenstveno zbog stanovnika Lapadske obale, čije su kuće redovito plavile, koji su ostajali bez vode jer nije postojala adekvatna vodovodna mreža, koji su strahovali od oborinskih voda, a sve će to postati prošlost nakon što se ovaj projekt završi – kazao je gradonačelnik, ističući kako je ovo tek dio šire priče novog urbanog centra grada koji obuhvaća Gruž i Lapadsku obalu.

Ovim projektom izmijenit će se regulacija prometa iz jednosmjerne ulice u dvosmjernu, izgradit će se nova obalna konstrukcija, komunalna infrastruktura, šetnica sa zelenilom i biciklističkom stazom, povećat će se razina sigurnosti prometa i kvaliteta javnog gradskog prijevoza te rasteretiti postojeći dominantni pravci.

Stopa financiranja za projekt ”Rekonstrukcija i proširenje Lapadske obale, II, III i IV. faza izgradnje” iznosi 100 % ukupno prihvatljivih troškova. Ukupna bespovratna sredstva iznose 69.857.603,15 kuna, od čega 85 % sredstva putem Kohezijskog fonda pokriva Europska unija, a 15 % sredstva financirat će se iz državnog proračuna.

Ugovor o izvođenju radova rekonstrukcije i proširenja Lapadske obale potpisan je sa zajednicom ponuditelja: TEXO MOLIOR d.o.o. i IMPRESA COSTRUZIONI MENTUCCI ALDO S.R.L. čija je ponuda u iznosu od 40.979.207,69 kn bez PDV-a, odnosno 51.224.009,61 kn s PDV-om, odabrana kao ekonomski najpovoljnija u postupku javne nabave.

Također, potpisan je ugovor o izvršenju usluge stručnog nadzora pri izvođenju radova rekonstrukcije i proširenja Lapadske obale  s izvršiteljem TRAMES d.o.o. čija je ponuda u iznosu od 330.000,00 kn bez PDV-a, odnosno 412.500,00 kn s PDV-om, odabrana kao ekonomski najpovoljnija u postupku javne nabave.

Rok za izvođenje radova za izvođača je 30 mjeseci od uvođenja u posao, a trajanje nadzora je 32 mjeseca. Početak radova očekuje se kroz 15-ak dana.

D.G.

PROČITAJTE JOŠ:

Nova Lapadska obala u Dubrovniku nosit će ime generala Nojka Marinovića
LAPADSKA OBALA Dodatni milijuni za rasterećenje prometne infrastrukture Dubrovnika
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.