ZAKORAČITE U SREDNJOVJEKOVNI ZADAR: Interaktivna aplikacija priča o povijesti Jadere

Foto: MediaUp

Nakon uspješne digitalizacije renesansnog Dubrovnika koji je postao pristupačan turistički proizvod – od sada, svi Zadrani, kao i posjetioci grada, u prilici su otputovati u prošlost kroz interaktivno mobilno iskustvo uz edukativno-zabavni narativ. Antička Jadera je digitalizirana i pretvorena u interaktivnu aplikaciju, zahvaljujući kreativnom radu agencije MediaUp.

Bez obzira putujete li u Zadar sa druge strane svijeta pa želite naučiti o njegovoj povijesti ili ste na licu mjesta i želite interaktivni dodatak svom razgledavanju; ili ste pak entuzijast otvoren za inovativne alate pripovijedanja – aplikacija Jader Anno CCXXI., preoblikovat će vaš doživljaj Zadra, tvrde u agenciji MediaUp.

Preuzimanjem aplikacije Jader Anno CCXXI., otvara vam se prozor u antičko doba Zadra; prozor u njegove bedeme, ulice, forum i manje trgove, amfiteatar, aquadukt, kao i javno rimsko kupatilo – “terme”. Po prvi puta možete krenuti u samostalni virtualni obilazak Jadera, uz vrlo intuitivno aplikaciju i korisničko sučelje prilagođeno svim uzrastima.

Virtualni prozor je idealno rješenje za posjetitelje koji sa sobom ne žele nositi nezgrapne i teške VR naočale, ali žele imati prošireno iskustvo s lokacije. Aplikacija pretvara pametni uređaj u doslovni virtualni prozor, kojeg korisnik ne mora nositi na glavi; ali ako to baš želi – ima i opciju spajanja na VR naočale, koju može pokrenuti unutar aplikacije. S vremenom će aplikacija biti nadograđivana i dobiti proširenja koja bi trebala omogućiti istraživanje pojedinih 3D modela zasebno.

– U konačnici, sve ovisi o prihvaćenosti proizvoda i povratnim reakcijama korisnika koje dobijemo. Želimo da cijena preuzimanja aplikacije bude prihvatljiva svima, te da proizvod približimo širokoj publici – kako stanovnicima Zadra, tako i posjetiteljima, ali i zaposlenima u turizmu. Cijena aplikacije bit će fleksibilna: s početnom promotivnom cijenom od 21.00 kn (s uključenim PDV-om) u periodu do 1. lipnja,  kako bi izašli u susret domaćim entuzijastima i posjetiteljima; dok će cijena u sezoni biti nešto viša. Danas više nikome nije strano platiti za nešto digitalnim i mobilnim putem, a preko Google Play trgovine, plaćanje je jednostavno i sigurno – objasnila je Valentina Petković, voditeljica prodaje agencije MediaUp.

– VR (virtualna stvarnost) i slični alati s kojima radimo su suvremeni medij koji nudi velike mogućnosti,  pogotovo u turizmu i marketingu. U MediaUp-u vjerujemo da turist obično “kupuje” iskustvo, a ne proizvod, jer je zapravo baš to ono što pamti, i ono o čemu priča. Virtualni prozor upravo zato dolazi kao izvrsno rješenje, jer korisniku pruža potpuno novo iskustvo tijekom putovanja, a koje mu ostaje na pametnom uređaju i nakon putovanja, kao trajni digitalni proizvod – kaže Petković.

– Vjerujemo da Hrvatska kao turistička destinacija, prepoznata među globalnom publikom kao autentična i povijesno zanimljiva, upravo treba ovakve alate i brending strategiju na nacionalnoj razini, kako bi uspješno ispričala svoju priču i podijelila svoje posebnosti sa svima koji to žele čuti i doživjeti, nalazili se oni na zadarskom forumu ili u New Yorku – zaključila je Valentina Petković.

M.B.

Vaš komentar