HRVATSKA PREDSTAVILA PONUDU KONGRESNOG TURIZMA: Prepoznatljiva smo destinacija za organizaciju poslovnih sastanaka

Foto: Pixabay

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj predstavilo je hrvatsku kongresnu ponudu u Parizu na prvom susretu turističkih profesionalaca koji je održan uživo u Francuskoj nakon 15 mjeseci održavanja virtualnih događanja.

Kako je objavio HTZ, riječ je o Tendance Nomade Le Club poslovnoj radionici na kojoj je turistička ponuda Hrvatske, s posebnim naglaskom na poslovni turizam, izazvala veliki interes svih sudionika. Uz Hrvatsku, na radionici su sudjelovali nacionalni turistički uredi zemalja kao što su Francuska, Portugal, Španjolska, Tajland, Singapur i Dubai.

– Francuzi su željni putovanja i jedva čekaju ponovno putovati iz poslovnih, ali i privatnih razloga. Prema svim istraživanjima najveći dio putovanja Francuza u ovoj će se godini realizirati u mediteranskim zemljama.

Naime, iako je Francuzima njihova zemlja i ove godine omiljena destinacija, zemlje kao što su Hrvatska, Španjolska, Grčka i Portugal također se nalaze u samom vrhu ljestvice njihovih omiljenih destinacija.

Zračne kompanije svakodnevno najavljuju nove letove s polascima iz Francuske za Hrvatsku od kojih većina kreće početkom srpnja.

Među najvažnijima su letovi Transavie za Zadar, ali i brojne direktne linije za Dubrovnik i Split zračne kompanije Volotee iz Toulousea, Nantesa, Bordeauxa, zatim linije Ryanaira iz Pariza za Zagreb i Zadar te čak 11 polazaka tjedno Air Frencea iz Pariza za Dubrovnik tijekom srpnja i kolovoza.

Hrvatska je na emitivnom tržištu Francuske percipirana kao vrlo sigurna, popularna i prepoznatljiva destinacija te slovi za jednog od glavnih favorita predstojeće turističke sezone, što je preduvjet i za što skoriji oporavak MICE scene – istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica.

Na tržištu Mađarske je udruga UNICEO (United Networks of International Corporate Event Organizers) organizirala virtualno događanje „Leaders meeting“, a u sklopu kojeg je Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Mađarskoj održalo prezentaciju s pregledom hrvatske ponude u MICE segmentu.

– Na ovom je virtualnom događanju sudjelovalo 50-ak predstavnika najznačajnijih mađarskih tvrtki, a koji su iskazali interes za organizaciju korporativnih događanja u Hrvatskoj. Upravo smo s tim ciljem svim sudionicima nastojali približiti prednosti hrvatske MICE ponude segmentirane po regijama, a predstavili smo im i projekt Safe Stay in Croatia, kao i važeća pravila putovanja u Hrvatsku s naglaskom na poslovna putovanja – izjavila je Ivana Herceg, direktorica Predstavništva HTZ-a u Mađarskoj.

Dodajmo i podatak kako je u Hrvatskoj, prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu godine s tržišta Francuske ostvareno gotovo 60 tisuća noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 150 posto, dok je s tržišta Mađarske ostvareno gotovo 50 tisuća noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 117 posto.

M.B.