2 min. čitanja

HRVATSKA PREDSTAVILA PONUDU KONGRESNOG TURIZMA: Prepoznatljiva smo destinacija za organizaciju poslovnih sastanaka

HRVATSKA PREDSTAVILA PONUDU KONGRESNOG TURIZMA: Prepoznatljiva smo destinacija za organizaciju poslovnih sastanaka
Foto: Pixabay

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj predstavilo je hrvatsku kongresnu ponudu u Parizu na prvom susretu turističkih profesionalaca koji je održan uživo u Francuskoj nakon 15 mjeseci održavanja virtualnih događanja.

Kako je objavio HTZ, riječ je o Tendance Nomade Le Club poslovnoj radionici na kojoj je turistička ponuda Hrvatske, s posebnim naglaskom na poslovni turizam, izazvala veliki interes svih sudionika. Uz Hrvatsku, na radionici su sudjelovali nacionalni turistički uredi zemalja kao što su Francuska, Portugal, Španjolska, Tajland, Singapur i Dubai.

– Francuzi su željni putovanja i jedva čekaju ponovno putovati iz poslovnih, ali i privatnih razloga. Prema svim istraživanjima najveći dio putovanja Francuza u ovoj će se godini realizirati u mediteranskim zemljama.

Naime, iako je Francuzima njihova zemlja i ove godine omiljena destinacija, zemlje kao što su Hrvatska, Španjolska, Grčka i Portugal također se nalaze u samom vrhu ljestvice njihovih omiljenih destinacija.

Zračne kompanije svakodnevno najavljuju nove letove s polascima iz Francuske za Hrvatsku od kojih većina kreće početkom srpnja.

Među najvažnijima su letovi Transavie za Zadar, ali i brojne direktne linije za Dubrovnik i Split zračne kompanije Volotee iz Toulousea, Nantesa, Bordeauxa, zatim linije Ryanaira iz Pariza za Zagreb i Zadar te čak 11 polazaka tjedno Air Frencea iz Pariza za Dubrovnik tijekom srpnja i kolovoza.

Hrvatska je na emitivnom tržištu Francuske percipirana kao vrlo sigurna, popularna i prepoznatljiva destinacija te slovi za jednog od glavnih favorita predstojeće turističke sezone, što je preduvjet i za što skoriji oporavak MICE scene – istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica.

Na tržištu Mađarske je udruga UNICEO (United Networks of International Corporate Event Organizers) organizirala virtualno događanje „Leaders meeting“, a u sklopu kojeg je Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Mađarskoj održalo prezentaciju s pregledom hrvatske ponude u MICE segmentu.

– Na ovom je virtualnom događanju sudjelovalo 50-ak predstavnika najznačajnijih mađarskih tvrtki, a koji su iskazali interes za organizaciju korporativnih događanja u Hrvatskoj. Upravo smo s tim ciljem svim sudionicima nastojali približiti prednosti hrvatske MICE ponude segmentirane po regijama, a predstavili smo im i projekt Safe Stay in Croatia, kao i važeća pravila putovanja u Hrvatsku s naglaskom na poslovna putovanja – izjavila je Ivana Herceg, direktorica Predstavništva HTZ-a u Mađarskoj.

Dodajmo i podatak kako je u Hrvatskoj, prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu godine s tržišta Francuske ostvareno gotovo 60 tisuća noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 150 posto, dok je s tržišta Mađarske ostvareno gotovo 50 tisuća noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 117 posto.

M.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.