2 min. čitanja

Turističke agencije ove sezone očekuju 60 posto prometa iz 2019.

Turističke agencije ove sezone očekuju 60 posto prometa iz 2019.
Foto: Pixabay / Morski HR

ZAGREB – Predstavnici turističkih agencija očekuju da će ove turističke sezone ostvariti 60 posto prometa iz 2019. godine. Naravno, uz uvjet da se ne ponovi prošlogodišnji scenarij kada je usred kolovoza ponovno došlo do širenja zaraze.

Ispred Hrvatske je dobra turistička sezona, koju ne smijemo upropastiti neodgovornim ponašanjem, poručeno je nakon polugodišnje skupštine Europskog udruženja putničkih agencija i organizatora putovanja (ECTAA). Predstavnici agencija velike nade polažu u dobro funkcioniranje sustava covid certifikata koji je od početka mjeseca zaživio u dobrom dijelu Europe, a domaći se turoperatori nadaju prometu na razini 60 posto iz rekordne 2019. godine.

– Promovirali smo otvorenost Hrvatske vezane za granice i sigurnosne protokole, a kolege su vrlo zadovoljne viđenim. Sve ovo što se događa zadnjih godinu dana je živa materija, sad su došle covid potvrde i mi tražimo način da pomognemo vladama da to što bolje funkcionira. Očekujemo da će se booking koji je izostao u predsezoni preliti u posezonu i generalno očekujemo jednu dobru turističku godinu. Jadran ima najveći booking, no oporavlja se i Zagreb, a u manjoj mjeri i kontinent. Ako nam situaciju to dozvoli, očekujemo dobru turističku godinu, na razini 60 posto i više prometa u usporedbi s 2019. – izjavio je predsjednik Udruženja putničkih agencija HGK i član Izvršnog odbora ECTAA-a, Boris Žgomba.

Epidemiološke mjere su poznate i one se provode što znači da su putovanja sigurna, poručio je predsjednik ECTAA-e Pawel Niewiadomski naglasivši kako je networking iznimno važan dio ove priče, kao i rasprava o rješenjima za krizu bez presedana koja nas je pogodila u zadnjih petnaestak mjeseci.

– Za dobar biznis trebate određene preduvjete, prvi je dobri politički odnosi, drugi marketing na emitivnim tržištima koji pomaže potencijalnim gostima da znaju kakvi ih uvjeti čekaju na destinaciji, a treći je pronalazak dobrih poslovnih partnera. Putničke agencije su na hrvatskom tržištu važan faktor, imate vrlo pragmatičan pristup otvaranju zemlje, spremni ste za prijem turista i držim vam fige za jaku sezonu – kazao je Niewiadomski.

Državni tajnik u Ministarstvu turizma i sporta Tonči Glavina pohvalio se kako je Hrvatska prva zemlja koja je krenula s digitalnim certifikatom što zasad, kaže, dobro funkcionira.

K.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.