Kampanja za promociju cikloturizma na domaćem tržištu

Foto: TZ Bakar

U cilju promocije domaćeg cikloturizma, Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju „Bicikliraj, istraži i uživaj!“ koja je, između ostalog, fokusirana na EuroVelo 8 rutu koja obuhvaća cijelu hrvatsku obalu, od Istre do Dubrovnika. 

Aktivnosi će se u sklopu kampanje provoditi narednih mjesec dana, na online i offline komunikacijskim kanalima, poručuju iz HTZ-a.

Foto: HTZ

– Cikloturizam je u Hrvatskoj unazad nekoliko godina značajno unaprijeđen te bilježi kontinuiran rast potražnje. Kao zemlja imamo vrlo kvalitetnu resursnu osnovu, integrirani smo u EuroVelo mrežu biciklističkih ruta, a dio rute koji prolazi kroz Hrvatsku obuhvaća svih sedam jadranskih županija ukupne duljine 1116 kilometara. Vjerujem kako ćemo ovom kampanjom domaće goste, kojih su u dosadašnjem dijelu godine ostvarili više od 9 milijuna noćenja, još više potaknuti na otkrivanje Lijepe naše na jedan zanimljiv, zdrav i održiv način – istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

HTZ je u sklopu europskog projekta MedCycleTour, izradila i posebnu web stranicu „Eurovelo 8“ koja sadrži detaljne tehničke i turističke informacije o ruti, kartografske prikaze i GPX tragove dionica, podatke o vrsti podloga, atrakcijama koje se mogu posjetiti na dionicama i slične informacije.

K.B.