Epidemija jedinica u zadarskoj Pomorskoj školi

Foto: Facebook

ZADAR – Je li epidemija jedinica zahvatila Pomorsku školu Zadar? Prema svjedočanstvu roditelja jednog učenika, koji će morati ponavljati razred, žarište epidemije su matematika i mehanika, predmeti zbog kojih je 11 prvaša i drugaša “palo razred” te će morati krenuti ispočetka, piše 057.info.

To je posebno problematično, ističe nezadovoljni roditelj, jer je tijekom školske godine kazano kako će kriteriji biti nešto blaži s obzirom da nije bilo klasičnog izvođenja nastave pa učenici nisu imali niti priliku kvalitetno usvojiti gradivo. Umjesto nadoknade u sljedećem razredu šalje ih se u ponavljanje razreda, dok u drugim strukovnim školama i gimnazijama većinom nema ponavljača.

Ravnatelj Pomorske škole Marin Perinić kaže kako je spomenuta brojka onih koji će ponavljati razred na razini brojki iz prethodnih godina.

– U Pomorskoj školi Zadar svake godine ulažemo izniman trud kako bi doprijeli do svakog učenika, međutim unatoč našim najboljim namjerama i predanom radu nekolicina učenika ne uspije s uspjehom završiti razred. Nastavnici su maksimalno izlazili ususret učenicima upravo zbog situacije u kojoj se nalazimo, no ocjena se svakako mora zaslužiti i za prolaz se mora pokazati elementarno znanje. Kvalitetan rad tijekom cijele godine u pravilu donosi i uspjeh u školi – kaže Perinić.

Dodaje kako nije istina kako većina učenika nije s uspjehom prošla školsku godinu zbog predmeta koje predaju dvije nastavnice. Istina je da je zbog jedne od dviju prozvanih nastavnica u školi bila i inspekcija, no ona nije utvrdila nepravilnosti.

– Većina ih je imala tri negativne i nisu s uspjehom završili nastavnu godinu, dok ostali nisu uspjeli položiti popravni ispit pred povjerenstvom. Istina je i kako je prema jednoj od navedenih nastavnica prijavljena inspekciji, no prijava je odbijena kao neosnovana, odnosno potvrđena je zaključna ocjena – navodi Perinić.

Žao mu je što je do takvih prijava, kao i prijave medijima, na kraju došlo. Vjeruje da bi se većina nesporazuma riješila i da su se obratili izravno školi.

– Kad nam se roditelj obrati zbog lošeg uspjeha učenika saslušamo ih i organiziramo razgovor s predmetnim nastavnikom ili nastavnicom. U pravilu na takvim razgovorima roditelje osvijestimo na bolji odnos učenika prema radu te snažnijoj komunikaciji s predmetnim nastavnikom ili nastavnicom. Kad čuju “drugu stranu” dobiju bolji uvid i to im bude dostatno. Pozivam sve roditelje sadašnjih ali i budućih učenika da se ukoliko su nezadovoljni uspjehom utoliko prvo obrate nama, razredniku, stručnoj službi i ravnatelju škole – poručuje Perinić.

D.G.