Splitski škver u obraćanju javnosti: “Pristupne ceste ne kasne zbog Brodosplita”

Foto: Brodosplit

STON/SPLIT – Vezano za brojne medijske natpise posljednjih dana, u kojima se spominje da će pristupne ceste novog Pelješkog mosta kasniti zbog Brodosplita, iz Brodosplita su poslali komentar na takve objave u obliku priopćenja za medije.

Segmenti mosta Ston izgrađeni su i završeni u Brodosplitu prije pola godine, dakle još u 06. mjesecu i već su tada mogli biti transportirani na gradilište na montažu, jer je prijevoz baržom bio osiguran. Ali gradilište nije bilo spremno za prihvat segmenata, pa su potpuno netočne tvrdnje da će pristupne ceste kasniti zbog kašnjenja u isporuci segmenata iz Brodosplita. 

Foto: Brodosplit

Brodosplit je s grčkim izvođačem radova tvrtkom AVAX ugovorio izradu čelične konstrukcije za most Ston i vijadukt Prapratno, čija je izgradnja, transport i montaža čeličnog dijela gornjeg ustroja dovršena sredinom kolovoza. Dok segmenti mosta Ston još od 06. mjeseca čekaju u Brodosplitu jer AVAX kasni s radovima. Južna strana samo što nije gotova, a na sjevernoj se čeka dovršenje.

Foto: Brodosplit

Čelični most Ston bit će smješten između tunela Polakovica i Supava, imat će pet stupova i dva upornjaka. Upravo kašnjenje u njihovoj izgradnji terminski je desetak puta prolongiralo dolazak barže iz Brodosplita, gdje su segmenti bili spremni za transport. Iz splitskog škvera bit će transportirani dijelovi gornjeg ustroja mosta koji će se potom posebnom ‘Brodosplitovom’ 750-tonskom dizalicom postavljati na 40 metara visoke stupove.

Foto: Brodosplit

Plan je bio transport i montaža preko ljeta kada je vrijeme savršeno i kada se može sve montirati puno brže jer su vremenski uvjeti bolji. Sada kako se sve pomaklo za 6 mjeseci, nadamo se da će nam vrijeme biti dobro. Barža je ovaj put naručena unaprijed i fiksno na 3.1.22., kako se ne bi čekalo niti dana na montažu pa se duboko nadamo da će sjeverna strana biti gotova do trenutka montaže.

Foto: Brodosplit

Riječ je o jedinstvenom građevinskom zahvatu u Hrvatskoj, kojim učvršćujemo poziciju istaknutog Europskog brodogradilišta koje je osim gradnje brodove s visokom dodatnom vrijednošću, sposobno graditi iznimno složene i zahtjevne čelične konstrukcije, poručuju iz Brodosplita.