2 min. čitanja

KVAR NA KATAMARANU Putnici za Ist ostavljeni na Molatu – Jadrolinija: “Ispričavamo se”

Foto: Youtube

Trebao je to biti jedan uobičajeni putni dan za otočane, ali onda je kvar na komandama Jadrolinijinog katamarana ”Novalja” koji povezuje otoke Ist i Molat sa Zadrom sve pretvorio u neželjenu i neugodnu avanturu, piše Zadarski.hr.

– Jako sam razočarana. Prema nama su se ponašali kao da smo stvari. Ostavili su nas na rivi ka da smo mačke i otišli. Mi smo na kraju kaićem morali doći doma. Je li red da se tako s ljudima postupa – počinje svoju priču Elvira Ferhatbegović s otoka Ista koja je subotu poslijepodne neplanirano, umjesto u toploj kući, provela na buri na molatskoj rivi.

– Ujutro sam s Ista išla za Zadar i vraćala sam se katamaranom u 13.30 sati. Bilo nas je pet-šest putnika za Ist. Ali nakon sat vremena vožnje, kad smo došli do Molata, katamaranu su otkazale komande. Stao je uz rivu i nas je, putnike za Ist, iskrcao. Pitam ja mornara što će biti s nama, a on mi kaže da ne zna. Kako to? – pita se Elvira.

Molat je, gledano iz Zadra, zadnja stanica prije Ista, susjedni pučinski otok udaljen na najbližoj točki svega nekoliko stotina metara od Ista. Ali kada se putuje, to je nekih šest-sedam nautičkih milja, što znači katamaranom oko 45 minuta, jer se staje i u Brguljama i Zapuntelu, a trajektom možda i više. Naime, katamaran pristaje u uvalu Široka, na južnoj strani, a trajekt u uvalu Kosirača, na sjevernoj strani otoka. Elvira se zato obradovala kad je na molatskoj rivi ugledala privezan Jadrolinijin trajekt ”Vladimir Nazor”. Sto posto će nas trajektom prebaciti na Ist, a putnike s Ista dovesti do Zadra. Super, pomislila je, kad ono…

– Ništa. Trajekt je bio na vezu, nikoga u njemu, a mi na rivi stojimo i čekamo. Ne mogu to razumjeti. Nas su ostavili na rivi, a na rivi u Istu su čekali ljudi s djecom za povratak u Zadar. U ponedjeljak je škola, novi radni dan, ljudi se trebaju pripremiti. Ali i njih su ostavili da čekaju, nitko im nije ništa javio…

Srećom, među putnicima za Ist na molatskoj rivi našao se jedan gospodin koji je nazvao prijatelja s Ista. Prijatelj je vlasnik kaića i zamolio ga je da dođe po njih na Molat. Nakon nešto više od sat vremena, i nekoliko sati nakon kvara na katamaranu, po ‘brodolomce’ u Molat stigao je kaić. Njih šest se nekako stislo, i krenulo, ali marete su bile velike…

– Bilo mi je jako loše, more je valjalo, digle su se marete. Ležala sam i jedva dočekala doći doma. Kad sam stigla, nisam bila ni za šta… – priča Elvira.

U međuvremenu je stigao i odgovor iz Jadrolinije.

– Zbog tehničkog kvara katamaran “Novalja” se jučer vratio iz Molata u Zadar te nije bilo povratnog putovanja. Danas ujutro liniju je preuzeo katamaran “Olea” prema redu plovidbe. Ispričavamo se putnicima na neugodnostima koje su imali zbog ovog nepredviđenog događaja – navodi se u poruci državnog brodara.

Ivica Nevešćanin

Pritisnite ESC za zatvaranje.