1 min. čitanja

Konobar na Postiri nije nosio masku i poručio: “Žalite se Jadroliniji”

Konobar na Postiri nije nosio masku i poručio: “Žalite se Jadroliniji”
Foto: Youtube/Screenshot

DUBROVNIK – Više putnika Jadrolinijinog broda Postira, koji je u ovim zimskim mjesecima jedini izbor javnog prijevoza za mnoge naše otočane, požalilo se kako u unutrašnjem dijelu broda, točnije u restoranu, konobar ne nosi masku, a na upozorenje je navodno odgovorio: Žalite se Jadroliniji!

Putnici su se požalili novinarima, koji su upit o ovom slučaju poslali nacionalnom brodaru. Evo što su odgovorili portalu Dubrovniknet:

– Ispričavamo se putnicima na neugodnostima doživljenima tijekom putovanja. Ugostiteljski objekt na putničkom brodu Postira u vlasništvu je vanjskog zakupca, koji je kontaktiran i upozoren o ovom propustu.

U slučaju ponovnog ne poštivanja obveze o nošenju zaštitnih maski, zakupac će snositi odgovarajuće sankcije kako bi se spriječili ponovni prijestupi, a putnicima i posadi pružilo mirno i sigurno putovanje.

Vjerujemo da je ponašanje naše posade i zaposlenika uzorno te služi kao primjer putnicima, a da su slučajevi ne nošenja maski iznimka koju ćemo nastojati promijeniti, odgovorili su iz Jadrolinije.

Kolege s portala Dubrovniknet napominju da je ovo prvi put u 13 godina postojanja tog portala da su se otočani, putnici potužili na neugodnosti na Postiri.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.