KOLAPS KOMPANIJE Gasi se Crystal Cruises

Foto: Wikimedia

Prema neslužbenim informacijama koje je prošlog tjedna zaprimila posada kruzera Crystal Symphony, kompanija za krstarenja Crystal Cruises sa sjedištem u SAD-u službeno je prestala s radom 8. veljače. Brodove će umjesto njih preuzeti kompanija V.Ships, javlja Cruise Industry News.

O propasti kompanije Crystal Cruises šuškalo se od financijskog kolapsa matične tvrtke Genting Hong Kong prošlog mjeseca. Crystal Cruises prešao je u vlasništvo Genting Hong Konga 2016. godine za 550 milijuna dolara. U početku su postojali planovi za širenjem kompanije, od usluga krstarenja do čartera privatnih aviona, rezidencija na moru te krstarenja rijekom, piše The Maritime Executive.

Vijest o zatvaranju ureda u SAD-u proizašla je iz snimljene poruke, najvjerojatnije od kapetana kruzera Crystal Symphony, koju su članovi posade proslijedili portalu Crew Center. “Zaprimili smo obavijest da se cijeli ured Crystal Cruises u SAD-u zatvara”, prenosi Pomorac.hr.

V.Ships Leisure preuzet će upravljanje brodovima, budući da su stečajni upravitelji imenovali ovu kompaniju za upravljanje brodovima za kružna putovanja.

Podsjetimo, vlasti na Bahamima zaustavile su početkom tjedna dva broda kompanije Crystal Cruises, Crystal Serenity i Crystal Symphony, koji su otplovili na Bahame kako bi izbjegli zapljenu u SAD-u.

Financijski kolaps MV Werftena početkom siječnja izazvao je niz problema koji su pogodili Genting Hong Kong i njegov azijski brend za krstarenja Dream Cruises. Između ostalog, Genting duguje oko 5 milijuna dolara za neplaćene račune za dva broda Crystal Cruises, kao za još jedan kruzer Genting Hong Konga.

Prema neslužbenim izvještajima iz Argentine, ekspedicijski brod za krstarenje Crystal Endeavour dobio je dozvolu da isplovi nakon iskrcaja putnika i trenutno na putu za Montevideo u Urugvaju.

Crystal Serenity i Crystal Symphony iskrcali su svoje posljednje putnike u Biminiju na Bahamima. Članovi posade, međutim, ostat će na oba kruzera, kao i na ekspedicijskom brodu, čekajući isplatu plaća i organizaciju repatrijacije.

Crystal Cruises je kasnih 1980. godina započela s radom kao premium kompanija za krstarenja. Japanski NYK financirao je kompaniju, a prvi brod Crystal Cruises izgrađen je u Japanu. Sa svojih 50.000 bruto tona i samo 900 putnika definirao je ono što se danas smatra premium krstarenjima, prenosi Pomorac.hr.

Izvješća pokazuju da kompanija i nije bila baš isplativa. Prvobitni planovi su uključivali tri sestrinska broda, ali oni nikada nisu izgrađeni. NYK je 1995. floti pridružio drugi brod, a tek 2003. treći brod. Međutim, prvi je brod prodan 2005. NYK-u kako bi postao Asuka II koji je krstario na japanskom tržištu.

D.G.

PROČITAJTE JOŠ:

NEVJEROJATNO Kruzer zbrisao zbog neplaćenih milijunskih računa za gorivo!