NP Brijuni u kampanji “Poslušaj glas prirode”

Foto: Renco Kosinožić

SPLIT/BRIJUNI –  Na Svjetski dan mora i oceana, koji se obilježava 8. lipnja, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja u Splitu predstavilo je nacionalnu kampanju „Poslušaj glas prirode“ koja se provodi u sklopu projekta „Razvoj okvira za upravljanje ekološkom mrežom Natura 2000“.

Kampanja upoznaje javnost s bitnim činjenicama o očuvanju prirode te važnosti povezanosti čovjeka i prirode za zajedničku budućnost. Cilj kampanje je motivirati stanovnike Hrvatske da preispitaju vlastite stavove i postupke te uvide kako jednostavni koraci, koje mogu sami poduzeti, doprinose zaštiti prirode u lokalnom okruženju te ujedno poboljšavaju kvalitetu njihovog života.

Nacionalni park Brijuni bio je dio kampanje uz ostale nacionalne i parkove prirode u Hrvatskoj, prezentirala se i prvi put zaigrala velika društvena igra koja najmlađe educira što su to klimatske promjene, kako ih prepoznati i što svatko od nas u svojoj svakodnevnici može napraviti da ublaži utjecaj na prirodu.

I.B.