1 min. čitanja

Jadrolinija putnicima koji su zapeli: "Neka razmišljaju da ih čekaju naši otoci"

Jadrolinija putnicima koji su zapeli: "Neka razmišljaju da ih čekaju naši otoci"
Foto: Jadrolinija

Koordinatorica splitske Jadrolinije Jelena Ivulić za N1 rekla je kako svi tijekom ovog užurbanog turističkog vikenda u Splitu rade sve što mogu kako bi se turistima olakšalo i ubrzalo putovanje.

- Preko 80.000 putnika očekujemo kroz našu luku ovog vikenda, te 16.000 vozila. Ovo je zadnji vikend u srpnju, ali i najudarniji - rekla je Jelena Ivulić i dodala kako je pritisak velik.

Linije su dupkom popunjene, a u Jadroliniji su, kaže, prezadovoljni.

- Očekujemo još dva naredna vikenda da budu poput ovog sada, a sve je slično kao 2019. godine. Gužve su velike, s partnerima i Lučkom upravom dajemo sve od sebe u našoj maloj luci - svi su mađioničari, s obzirom na to kako sve uspijevaju složiti. Prodajno osoblje je 24 sata na raspolaganju putnicima - kazala je Jelena Ivulić.

- Nadležne službe prate situacija iz vikenda u vikend, a policija i lučka uprava se trude - istaknula je.

- To ide polako, sporo, treba puno strpljenja i živaca. Vjerujem da ćemo zajedničkim snagama doći do nekog boljeg rješenja - kazala je Ivulić u nadi da će gužve u budućnosti biti manje.

- Ovu godinu uspoređujemo sa 2019. godinom. Linija za Supetar je premašila brojke iz 2019. za 10 posto, a i druge su tu negdje. Lijepo je krenulo od početka ljeta i vjerujemo da ćemo dosegnuti i premašiti 2019. godinu - rekla je Ivulić.

Na pitanje što poručuje putnicima koji su zapeli u gužvi, ona kaže:

- Puno strpljenja, živaca, neka razmišljaju o tome da su na odmoru, da ih čekaju naši prekrasni otoci, hrana… - rekla je Ivulić.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.