Jadranski pomorski servis ima najjaču flotu na sjevernom Jadranu - "Rijeka iza sebe ostavlja i Trst i Kopar!"
Danas su u Rijeci predstavljena dva najnovija pojačanja - "Moretto" i "Gea". Radi se o novoizgrađenim tegljačima JPS-a!
Uz predstavljanje novih tegljača najavljen je i dolazak još jedne novogradnje u trećem kvartalu 2024.godine. Ulaganje u tegljačku flotu JPS-a tako u ovoj godini iznosi više od 20 milijuna eura, slijedom čega će se otvoriti i 18 novih radnih mjesta.
Stanovnici Rijeke imali su priliku posjetiti oba tegljača, a na predstavljanju novih tegljača bilu su ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, gradonačelnik Grada Rijeke Marko Filipović, zamjenik župana Primorsko Goranske županije Petar Mamula, ravnatelj Lučke Uprave Rijeka, Denis Vukorepa, izvršni menadžer JPS-a Nedjeljko Kapetanović i Paolo Visco, direktor JPS-a i član Uprave Scafi grupe. Uz prisustvo još 200-tinjak gostiju tegljači impresivnih karakteristika „Moretto“ i „Gea“ svečano su kršteni.
A sada ono najbitnije - s 12 brodova u floti Jadranski pomorski servis postaje vodeća tegljačka flota na sjevernom Jadranu jer po snazi tegljača prelazi flote luka Kopar i Trst, rečeno je na današnjem predstavljanju.
- Ulaganje u tri novoizgrađena tegljača u samo jednoj godini nastavak je strateškog ulaganja SCAFI grupe u Jadranski pomorski servis, koje u posljednjih osam godina iznosi ukupno 50 milijuna eura. Kontinuiranim ulaganjima u ljude i flotu JPS je dosegnuo standarde usporedive s vodećim svjetskim tegljačkim kompanijama te pridonio jačanju hrvatskog pomorskog sektora, na što smo u Scafiju posebno ponosni - direktor Jadranskog pomorskog servisa Paolo Visco.
- Dolazak dvaju novih brodova nastavak je pozitivnih priča u Rijeci, a uspjeh tih priča usko je vezan uz transformaciju Rijeke. JPS i drugi koncesionari dugogodišnji su i kvalitetan partner Luke Rijeka, i važan kontakt u funkcioniranju Luka Rijeka i Zadar, naftnih terminala Omišalj i Bakar, terminala u Plominu i Raši te LNG terminala u Omišlju. Kad imate takvog partnera koji je stručan i pouzdan, koji kontinuirano ulaže u svoje poslovanje, onda imate sve preduvjete da budete
najbolji - dodao je Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.
Svakako veseli ulaganje značajni napori i sredstva u daljnji razvoj poslovanja te modernizaciju i proširenje flote što sa sobom "vuče" i zapošljavanje domaćih stručnih kadrova!
Malo o novim tegljačkim zvijezdama
Tegljač „Moretto” je dug 24 metra, širok 12 metara, s gazom od 5,8 metara, tipa ASD (Azimuth Stern Drive), s 80 tona potezne sile, što ga čini najjačim tegljačem u sastavu JPS-a. Postiže brzinu od 14 čvorova, a na njemu se u prostorima
visokog standarda može smjestiti šest članova posade. Ima notaciju escort tegljača, što znači da može služiti kao aktivna i pasivna pratnja brodovima prilikom dolaska i odlaska na lučke terminale i u plovidbi.
Tegljač "Gea" dugačak je 25 metara, širok 12, s gazom od 5,8 metara. Pogonjen je dvama Caterpillar motorima, ukupne snage 5.200 konjskih snaga, s poteznom silom(BP) od 70 tona, a postiže brzinu od 13 čvorova. „Moretto“ je ime dobio po Morčiću, hrvatskom autohtonom pučkom nakitu, jednom od najpoznatijih simbola Rijeke i Kvarnera, a brod „Gea“ hommage je istoimenom tegljaču koji je u riječku luku došao sredinom 70-ih godina te, kao i novoizgrađena „Gea“, donio tehnološke napretke od velikog značaja za lokalnu pomorsku industriju.
Jadranski pomorski servis jedna je od vodećih tvrtki u pomorskom prometu regije te jedan od najvećih investitora u riječkom pomorskom akvatoriju, koja godišnje ostvaruje 13 milijuna eura prihoda i zapošljava više od 90 zaposlenika. JPS već više od 30 godina na području sjevernog i srednjeg Jadrana obavlja poslove tegljenja, ali i spašavanja i ekološke zaštite mora. Snažna flota modernih tegljača JPS-a pruža usluge brodovima u lukama Rijeka i Zadar, na naftnom terminalu Omišalj i Bakar, terminalima u Plominu i Raši te na novom LNG terminalu Omišalj-Njivice na otoku Krku.
J.T.
PROČITAJTE JOŠ: