Condé Nast Traveler izdvojio Hrvatsku, Dubrovnik i otok Hvar na popis najboljih destinacija

Hrvatska turistička zajednica i ove je godine provela promotivnu kampanju na kanalima jedne od najvećih svjetskih platformi za putovanja - Expedia Group.

Ostvareni su, kažu, odlični rezultati promotivnih aktivnosti, koje su u sklopu ove kampanje na američkom tržištu bile u tijeku od ožujka do rujna 2024. Naime, ukupna vrijednost realiziranih rezervacija kroz kampanju iznosi 12.300.000
dolara bruto.

Uspješna suradnja s našim dugogodišnjim partnerom Expedia Group važna je za promociju hrvatskog turizma u Americi, našem najvažnijem dalekom tržištu s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Ovi rezultati zajedničke kampanje dokazuju da smo uspjeli izravno utjecati na rezervacije odmora u Hrvatskoj, kao i na duljinu boravka američkih gostiju u našoj zemlji uz značajan rast potražnje za smještajem više kvalitete - izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske
turističke zajednice.

Popularnost Hrvatske kao sigurne i atraktivne destinacije među brojnim američkim ljubiteljima putovanja dodatno potvrđuje i izbor čitatelja prestižnog američkog magazina Condé Nast Traveller. U sklopu Readers’ Choice Awards , brojna je publika i ove godine podijelila svoja iskustva s putovanja vezana uz najbolje svjetske zemlje, gradove, otoke, hotele, odmarališta, spa oaze i dr.

Tako je Hrvatska i ove godine uvrštena na popis najboljih svjetskih zemalja za putovanja, dok je otok Hvar zauzeo 8. mjesto na popisu najboljih europskih otoka, a Dubrovnik 10. mjesto na popisu najljepših malih gradova na svijetu.

J.T.