Dobili smo odgovor Jadrolinije vezano za "muke po kupavanju karata" na Kapriju - evo što su nam rekli!

Jedna nam se starija gospođa požalila na nepraktičnost prilikom kupovine karata na otoku Kapriju. Kaže da je daleko i da nema vremena stići jer se teže kreće.

Otočanka tvrdi da mora ići kilometar do prodajnog mjesta pa kilometar natrag i sve to u pola sata. Upitali smo Jadroliniju za pojašnjenje i vrlo su nam ga brzo i dali. Eto njihovog odgovora:

- Zahvaljujemo na dostavljenom upitu. Prodaja karata na Kapriju se vrši na prodajnom mjestu koje se nalazi na starom pristaništu. U dane kada trajekt pristaje na novom pristaništu (ponedjeljak, utorak, četvrtak i subota) prodaja se vrši od 16:30 do 18 sati (trajekt polazi u 18:15 sati), a karte je također moguće kupiti i ispred trajekta, pred sam polazak. Jadrolinija će svakako nastojati u budućnosti prilagoditi mjesto kupnje karata sa mjestom pristajanja trajekta.

Također, uvijek postoji mogućnost kupnje karte preko web stranice ili mobilne aplikacije, kao i mogućnost otvaranja prepaid računa koji osigurava direktan ukrcaj na trajekt za putnike. Napominjemo da se svi umirovljenici i osobe starije od 65 godina s prebivalištem na otoku, ukrcavaju direktno na trajekt sa svojim otočnim iskaznicama, budući ostvaruju pravo na besplatan prijevoz - kažu iz Jadrolinije.

J.T.

PROČITAJTE JOŠ:

UTRKA S VREMENOM NA KAPRIJU Stariji otočani nam pišu: “Po kartu moramo ići kilometar daleko i vratiti se do trajekta u pola sata, pomozite!”
Vrlo nezgodna situacija po starije građane na otoku Kapriju. Naime, žale se kako im je gotovo nemoguće otići po kartu za Šibenik jer je ne mogu kupiti nigdje u blizini samog trajekta na novom pristaništu. Na ovu nezgodnu praksu ukazala nam je jedna starija otočanka kojoj je kaže strašan izazov