Gosti kruzera ogorčeni zbog brojnih nadoplata
Mnogi putnici pretpostavljaju da cijena putovanja kruzerom obuhvaća sve troškove koji na brodu mogu nastati, ali tome baš i nije tako. Naime, često treba dodatno platiti čak i Wi-Fi.
Jedan se putnik nakon povratka s kruzera na platformi Reddit požalio da se osjećao kao da tijekom putovanja sve mora dodatno platiti. Prisjetio se kako je 1980-tih gotovo sve bilo uključeno u cijenu - osim shoppinga, bara i spa centra.
- Ovih dana, čini se da većina linija pokušava reklamirati najnižu moguću cijenu, a dok vaše krstarenje završi, lako biste mogli potrošiti duplo više nego što ste namjeravali - dodao je. Naime, često treba dodatno platiti čak i Wi-Fi.
Drugi putnik je odgovorio da to ovisi o razini krstarenja. Što je viša razina, to je manje dodataka i obrnuto. Luksuzni brodovi mogu uključiti u cijenu više, dok jeftinije linije zarađuju od naplaćivanja dodataka.
Korisnik Reddita ‘themightiestduck’ naveo je da uopće ne obraća pažnju na početnu cijenu krstarenja jer je očito da je to besmisleno.
- Gledam ukupnu cijenu s lučkim pristojbama, napojnicama i svim paketima koje želim. To je cijena krstarenja. Ne trošim puno na brodu, tako da na kraju rijetko dolazi do iznenađenja - istaknuo je.
Putnički agent trebao bi pomoći gostima na krstarenju da dobiju najbolju ponudu za sebe i odaberu sve pakete koje bi željeli. Ako putnici planiraju puno piti na svom krstarenju, vjerojatno je dobra ideja platiti paket pića, ističe ovaj korisnik.
Neki brodovi čak imaju svoj jelovnik dostupan online što bi putnicima trebalo pomoći da izračunaju koliko bi mogli potrošiti bez paketa. Većina brodova ima buffet restoran i glavnu blagovaonicu koja je uključena u cijenu krstarenja.
Gosti obično na brodu mogu jesti besplatno ako izbjegavaju brodske specijalizirane restorane ili ekskluzivna iskustva kao što je sjedište za kapetanovim stolom, prenosi Express.
B.K.