Grad Split simbolično najavio javno gledanje Eurovizije na rivi
SPLIT - Baby Lasagna eurovizijska manija uhvatila je ne samo sve u Hrvatskoj, već i po cijeloj Europi, a gradovi diljem zemlje organiziraju već i javno praćenje finala natjecanja za pjesmu Eurovizije, pa im se tako pridružio i Split.
Marko Purišić koji stoji iza umjetničkog naziva Baby Lasagna, uspio je snažno progurati motiv čipke kao tradicionalnog hrvatskog proizvoda, pa je tako i Grad Split pozvao svoje sugrađane da dođu u subotu u 21.00 sat na splitsku rivu pratiti finale Eurosonga, sa znakovitom fotografijom čipke prebačene preko slike grada.
Od ukupno 26 zemalja koje se natječu u finalu, Baby Lasagna nastupa 23., što je za nas dobro, no nije dobro, što su se pravila izmijenila, pa se za svakog favorita može glasati odmah po nastupu, tako da se primjerice za 1. Švedsku može glasati odmah nakon što njihov izvođač završi.
Ipak, na kladionicama Marko je neumoljivo, i dalje prvi, s 40 posto šanse za pobjedu dok je trenutno drugoplasirani Izrael na 17 posto. Švicarac Nemo, koji je do jučerašnjeg drugog polufinala bio drugi, nakon svog nastupa je pao i sada je na trećem mjestu.
D.G.