Hrvatska pošta odgovorila: “Sve pošiljke dostavljamo na vrijeme” – Građani baš i ne misle tako…
PAG – Prije nekoliko dana objavili smo članak o pošiljkama koje na Pagu znaju kasniti po dva do tri tjedna. Upozorio nas je na to Zvonko Krtanjek iz Vidalića, mjesta udaljenog od Novalje 5 km. Kaže da pošta dolazi kad se skupi na hrpu, kasni 2-3 tjedna, a paketima je u nekoliko navrata nedostajao sadržaj. Hrvatskoj pošti poslali smo upit – Što se događa s pošiljkama, zašto toliko kasne i je li moguće da dostava ne funkcionira prema važećem Zakonu o poštanskim uslugama?
Odgovor koji nam je pristigao iz Korporativnih komunikacija Hrvatske pošte, prenosimo u cijelosti:
“Ovo mjesto na Pagu nije pokriveno uslugom brze paketne dostave”
“Zahvaljujemo na upitu. Mjesto Vidalići na Pagu nije pokriveno uslugom brze paketne dostave ‘Paket24’. Na tom području dostavu vrše poštari na mopedima i zbog toga veće pakete nisu u mogućnosti dostaviti korisniku direktno na adresu. Kolege su proveli terensku kontrolu sukladno navodima Vaših čitatelja i nisu utvrdili nepravilnosti u općoj dostavi.
Dapače, sve pošiljke se dostavljaju na vrijeme i prema rokovima propisanima u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama, Pravilnikom o obavljanju univerzalne usluge, općim uvjetima poslovanja te aktima Svjetske poštanske unije u međunarodnom prometu.
Ukoliko dolazi do kašnjenja ili problema s dostavom to nikako nije pravilo, već iznimka. Svakako pozivamo korisnike da nam se u slučaju upita ili poteškoća obrate pozivom na broj 072 303 304, u poštanskom uredu ili putem interaktivnog web obrasca kontakt.posta.hr“, stoji u odgovoru Hrvatske pošte.
No prethodni članak pobudio je velik interes javnosti, pa su neki građani odlučili i komentirati ga. Dobar dio njih se na društvenim mrežama ne bi složio s kvalitetom poštanskih usluga. U nastavku prenosimo samo dio onoga što su napisali.
Jurica Gašpar
PROČITAJTE JOŠ:
Stanovnici otoka Paga ogorčeni (ne)radom pošte: „Pošiljke nam stižu s 2-3 tjedna zakašnjenja“